Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Jeg har drevet og stripet håret mitt en stund nå, fra nesten sort(mislykket brunfarging)til ganske blond. Håret mitt har ikke tatt blekingen like godt nederst på håret som lenger opp, så det er en liten fargeforskjell. Lurer derfor på om det er noen måte en kan få litt lysere hår uten å bleke det?noen vidundermåter noen ?
Devana Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Noen sier at sitron skal lysne håret, og det gjør det sikkert, men jeg tror det tørker ut håret Kanskje hvis man tar en hårkur sammen med sitronen og etter... Ellers så finnes det vel en sjampo som lysner håret "naturlig", men jeg vet ikke. Har ikke prøvd noen av delene siden håret mitt er brunt og lysnes naturlig i solen på sommeren
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2005 Skal en bare ha sitron oppi håret i sola eller noe da? er det noen som vet om slik shampo som nevnt over her?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 er det noen som vet om slik shampo som nevnt over her? JEPP: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2533 Kan også kjøpes i frisørsalonger
Devana Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Fant noe her også: http://www.folica.com/John_Frieda_She_d847.html
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2005 Noen som vet en plass en får kjøpt den sheer blond?noen som har prøvd den?
Celia Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Det der hørtes ut som et vanskelig prosjekt-- men kanskje jeg er for pessimistisk! Lykke til iallefall!
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2005 Det der hørtes ut som et vanskelig prosjekt-- men kanskje jeg er for pessimistisk! Lykke til iallefall! Vannskelig på hvilken måte mener du?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #10 Skrevet 10. april 2005 ikke bruk sheer blonde iallefall. den bare fjerner "forurensning" og ting som setter seg i lyst hår. den kan ikke endre fargen på håret. eneste som kan lysne hår er bleking.
Anglofil Skrevet 28. juni 2005 #11 Skrevet 28. juni 2005 Noen som vet en plass en får kjøpt den sheer blond?noen som har prøvd den? Hvordan gikk det? Har brukt samme produkt, men jeg er blond, så det gikk fint på meg. Ble bare natulig lysere litt fortere enn jeg uansett ville ha blitt senere på sommeren. Mvh Yvonne
Gjest Sukkerert Skrevet 28. juni 2005 #12 Skrevet 28. juni 2005 Kamomille shampo skal i alle fall ta vare på den lyse fargen og gjør det kanskje litt lysere også.
Arwen Skrevet 28. juni 2005 #13 Skrevet 28. juni 2005 Sheer blonde lysnet ikke noe på meg, det gjør Beach Bum Blonding fra Fudge derimot, lukta kunne de godt gjort noe med - plastikk :-? Den har de på lookfantastic.
Anglofil Skrevet 28. juni 2005 #14 Skrevet 28. juni 2005 Forresten har ikke håret mitt blitt noe tørrere, men det kan nok være mer på grunn av hårtypen. Takk for tipset sukkerert. Ikke det at det ble noen merkverdig forskjell, men det har blitt mer "spill" i det, hvis du skjønner hva jeg mener. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå