Gå til innhold

Hvor får man kjøpt disse modern house tallerknene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få taki disse tallerknene? Kjøpt på bohus for flere år siden men finner de ingen plass lengere. Tåler ovn / mikro osv. Skulle så gjerne hatt flere.

1B431AFE-3E81-4A46-BA7D-22EDF03A9441.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid lurt å vise bilde av stempelet når du leter etter et servise, men det kunne sikkert være lurt å vise frem "forsiden" på tallerkenen også. :) 

Anonymkode: 1199f...f73

• Liker 6
Skrevet

Lurer på om kitchn fører modern house?

• Liker 1
Skrevet

Bonus har/ har hatt det merket.

Screenshot_20190208-214952.png

Anonymkode: 664ce...db6

Skrevet
På 19.2.2019 den 14.15, kattiie skrev:

Er dessverre ikke disse tallerknene 😕 de er helt hvite på begge sider

Det er jo umulig for oss å vite, når du fremdeles ikke har vist oss hvordan serviset ser ut. Alt vi vet er jo at det er fra Modern House og er hvitt under ... På det bildet du har lagt ut er det ikke engang mulig å bedømme hva slags fasong det er på tallerkenen. 

• Liker 1
Skrevet
På 20.2.2019 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Det er jo umulig for oss å vite, når du fremdeles ikke har vist oss hvordan serviset ser ut. Alt vi vet er jo at det er fra Modern House og er hvitt under ... På det bildet du har lagt ut er det ikke engang mulig å bedømme hva slags fasong det er på tallerkenen. 

Da vet jeg ikke hva som har skjed 🙄 la ut to bilder og begge vises til meg. Et foran men også et bak for å vise teksten. Kan prøve å laste ned på nytt 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...