AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Anne Holt har jo skrevet en hel haug med bøker hvor hovedkarakterene heter "Hanne Wilhelmsen" og "Inger Johanne Vik" Og i en bok, fra 2006 tror jeg, så har Anne Holt også funnet opp en fiktiv amerikansk president som liksom skal komme på "offisielt statsbesøk" til Norge. Men så skjer det litt av hvert. I alle fall en av de andre karakterene heter "Warren Scifford" arbeider i FBI og han befinner seg også i Norge på grunn av dette president-besøket. Utover i denne boken, så kommer det frem at en av hovedkarakterene "Inger Johanne Vik" mange år tidligere hadde vært i USA, og møtt denne karakteren "Warren Scifford" men ett eller annet skal ha skjedd mellom dem. Men forfatteren har tydeligvis ikke tatt seg bryet med å fortelle hele denne bakhistorien i akkurat denne boken, så alt leseren egentlig får er små hint og ymting om at ett eller annet viktig viss nok skal ha skjedd mellom disse to karakterene. Ettersom hovedkarakterene Wilhelmsen og Wik har dukket opp i temmelig mange bøker før denne boken, så lurer jeg på om noen her har lest noen av disse tidigere bøkene? Noen som har peiling på om denne karakteren "Warren Scifford" fra FBI dukker opp i noen tidligere skriverier fra Anne Holt, og hvordan dette forholdet mellom Scifford og Vik egentlig begynte eller tok slutt? Anonymkode: cbb4b...0c5
Khloe P.T Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Akkurat det du skriver om husker jeg best fra film. Svensk produksjon. Husker ikke hva den heter nå, men der ble det fortalt at Inger-J hadde vært i USA for å lære og hadde der innledet et forhold til WS. Det ble en dramatisk slutt på forholdet fordi WS voldtok IJ. 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 (endret) 59 minutter siden, Khloe P.T said: Akkurat det du skriver om husker jeg best fra film. Svensk produksjon. Husker ikke hva den heter nå, men der ble det fortalt at Inger-J hadde vært i USA for å lære og hadde der innledet et forhold til WS. Det ble en dramatisk slutt på forholdet fordi WS voldtok IJ. Nobels testamente... Edit: Nei, nå blandet jeg med Liza Marklund, Presidentens valg heter Anne Holt sin 🙂 Endret 7. februar 2019 av TheGirlWhoWaited
Khloe P.T Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Serien heter "Modus", kom på det nå https://sumo.tv2.no/c-more/c-more-serier/modus/sesong-2/ Endret 8. februar 2019 av Khloe P.T
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 17 timer siden, Khloe P.T skrev: Akkurat det du skriver om husker jeg best fra film. Svensk produksjon. Husker ikke hva den heter nå, men der ble det fortalt at Inger-J hadde vært i USA for å lære og hadde der innledet et forhold til WS. Det ble en dramatisk slutt på forholdet fordi WS voldtok IJ. Husker du navnet på boken? Anonymkode: cbb4b...0c5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Modus sesong 1 er bygget over boka "Pengemannen" Anonymkode: 7e981...ef4
Khloe P.T Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker du navnet på boken? Anonymkode: cbb4b...0c5 Boken den er bygget på er "Presidentens valg".
TheGirlWhoWaited Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Husker du navnet på boken? Anonymkode: cbb4b...0c5 Det skrev jeg jo litt lenger oppi her...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 På Friday, February 08, 2019 den 20.05, TheGirlWhoWaited skrev: Det skrev jeg jo litt lenger oppi her... Boken JEG leste heter jo selvfølgelig "presidentens valg" fra 2006. Men hvorfor begynner folk å gnåle om TV-serier / filmer og Liza Marklund? Anonymkode: cbb4b...0c5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Boken JEG leste heter jo selvfølgelig "presidentens valg" fra 2006. Men hvorfor begynner folk å gnåle om TV-serier / filmer og Liza Marklund? Anonymkode: cbb4b...0c5 Fordi de har sett serien og ikke lest bøkene? Pengemannen og Presidents valg, er bøkene som serien Modus er bygget på. Anonymkode: ee17b...0c2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de har sett serien og ikke lest bøkene? Pengemannen og Presidents valg, er bøkene som serien Modus er bygget på. Anonymkode: ee17b...0c2 Men hva er egentlig poenget med å kommentere i en tråd, dersom man ikke forsøker å svare på det folk har apørsmål om... Anonymkode: cbb4b...0c5
Khloe P.T Skrevet 10. februar 2019 #12 Skrevet 10. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva er egentlig poenget med å kommentere i en tråd, dersom man ikke forsøker å svare på det folk har apørsmål om... Anonymkode: cbb4b...0c5 Jeg svarte deg i forhold til hva som skjedde mellom IJ og W. Jeg har lest boken, men fikk vite detaljer om forholdet i serien. Jeg forstår ikke helt at det var galt av meg å kommentere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå