Gjest Respect Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Hvordan er det å ha sex i Estenstadmarka eller i Bymarka? Finnes det noen bra steder?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Bruk svabergene ved Ladestien i stedet.
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Estenstadmarka bruker jeg og hunden en god del til turgåing, så der tror jeg lett det kan virke litt traffikert (med mindre det er det som funker for deg, å bli sett altså...). Tror jeg hadde satsa på en mer bortgjent del av Bymarka. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Når skal du ha sex der Recept??? Klokkeslett??
Gjest Moonshadow Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Haukvannet funker bra.Mange bra plasser å gjemme seg bort. Doen på statoil på nardo derimot, vanskelig å skule hva du har gjort der inne når dere kommer ut sammen :oops: Bunne av hitra tunnelen er også prøvd og funnet godkjent
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Tror ikke det er så anderledes å ha sex i Trondheim enn å ha det i Tønsberg for eksempel. Fremgangsmåten er den samme, inn og ut
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Fremgangsmåten er den samme, inn og ut Nei? Du sier ikke det?!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 Husk uansett beskyttelse... - Nidaroskondomen?
Gjest lillelou ii Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 Husk uansett beskyttelse... - Nidaroskondomen?
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Nei? Du sier ikke det?! Og om du ikke rekker å stikke den inn og ut av jenta så mange ganger før det sier stopp så ikke fortvil.Det skjer alle gutter i begynnelsen. Tenk på noe annet en liten stund, nordlendingen i VGreklamen for eks. Om det ikke funker å tenke på han har du sannsynligvis sex med feil kjønn
Gjest gjest...igjen Skrevet 11. april 2005 #11 Skrevet 11. april 2005 Tja, sex i Bartebyen? Hva med å ha sex i en av de store, grønne offentlige toalettene som er plassert rundt omkring i sentrum?.......men du må være kjapp, etter 20 minutter åpnes døra automatisk........
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #12 Skrevet 11. april 2005 På Ormen Lange (veien fra Havna mot Lade, på "utsiden " av bergene...) er det en liten veistubb som går inn mot berget. Rimelig usjenert...... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #13 Skrevet 11. april 2005 På Ormen Lange (veien fra Havna mot Lade, på "utsiden " av bergene...) er det en liten veistubb som går inn mot berget. Rimelig usjenert...... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #14 Skrevet 12. april 2005 Hvordan er det å ha sex i Estenstadmarka eller i Bymarka? Finnes det noen bra steder? Joa, mye bra sex-steder der. Faktisk er disse stedene berømt for sex i massevis for alle. Man starter i Bymarka (men oopps! se opp for hundebæsj..) , ruller seg videre i gresset og ut på asfalten, helt til dere stanger i veggen på Rema 1000. Der stopper dere opp, rister den løs og går pent inn for å handle kondomer. Deretter bruker dere det berømte stedet bak grønnsaksdisken, forflytter dere til kassen og knuller dere ut i Trondheims gater. Dette har jeg, alle mine venner, naboer, kolleger og mange andre svært gode erfaringer med. Vi kan trygt anbefale disse stedene, de er klassiske gjengangere hvert år, til glede for de utøvende og turistene.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #15 Skrevet 13. april 2005 Masse gode steder å ha sex i Trondheim. Prøv Rønningen, Lian og ellers overalt i bymarka. Selv har jeg en stor bil hvor det går an å ha sex anywhere. Har hatt mange heftige opplevelser i den bilen skal jeg love dere.
KapteinSabeltann Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 Feil tråd? Feil forum tror jeg vi sier. 1
Adhara Skrevet 15. september 2013 #17 Skrevet 15. september 2013 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå