shagma Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Noen som så shopaholic i reprise i dag? Jeg lurer på hvor den grønne kjolen ble kjøpt hen jeg! Synes den var litt fin.. I hvert fall hvis den var billig også.. Er det noe som selges nå? Noen som vet?
pusla Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Hvis jeg ikke så helt feil, kjøpte hun den på voice of europe. Vet ikke om de har noe sånt enda eller om det er lenge siden de tok opp serien. Men kjolen var kjempefin, kunne passet fint i litt mer pyntede anledninger til vår og sommer.
shagma Skrevet 10. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2005 Ok - tusen takk for tips! Ja, er det lenge siden det ble tatt opp asså? Det var det jeg tenkte. Dritt også. Hehe... Jaja, får finne meg en anne kjole jeg da
pusla Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Nei, jeg vet ikke jeg, hvor lenge siden de tok opp dette.
Gjest Sarah Jessica Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Shopaholic-serien ble tatt opp i januar/februar tror jeg. Jeg så den omtalte kjolen på Voice of Europe på salg i januar.. da i fargene turkis og sort. Men det er jo verdt forsøket å spørre i en av butikkene - kanskje kommer den inn igjen i sommerens farger (og grønn er jo en av dem).
shagma Skrevet 10. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2005 Da er den sikkert ikke å finne.. Men det var nå grønnfargen jeg likte best da, så der ligger jo mulighetene åpne i vår/sommer!
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 Kjolen var kjempefin!! Ikke skjønner jeg at den var for fin til barnedåp, men kanskje de dommerne ikke er vant til at folk pynter seg skikkelig i kirken..... Jeg for min del ville hatt bunad i barnedåp, men ikke pokker om du får en bunad til den prisen.....
Gjest Sukkerert Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Har sett en grønn kjole på Voice of Europe nå, men så ikke programmet. Har den tyllskjørt under? Og er lysegrønn? Med bare skuldre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå