Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drømt om langt hår hele livet, og har prøvd det meste innen hårprodukter / tabletter for å få det til å vokse seg lengere / tykkere. Det føles aldri som det blir langt, så lurte på om det er noen der ute som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogrose
Skrevet

Er i samme prosess selv... det tar så aaaalt for lang tid! Jeg merker at det hjelper å la håret lufttørke og aldri/ekstremt sjelden bruke varmeredskaper.  Tuppene blir omtrent ikke slitt, og jeg kan dermed drøye 4-6 måneder med å stusse, og likevel bare ha behov for å stusse LITT. Ellers gjør olje susen (elsker en fra Redken), som bl.a også skal beskytte håret mot shampo. Skyller alltid med kaldt vann etter hårvask (så kaldt jeg orker) for å lukke skjellaget. 

Merker i alle fall forskjell på lengden fra måned til måned. Og det viktigste er jo at håret er sunt underveis.

Skrevet

Jeg klipper håret en gang i året, maks to. Det er sjeldent slitt.. Har hår på rundt 55 cm. Det er slitsomt men fint. Ønsker egentlig å klippe meg men tør ikke, redd for å angre.. 

Spis b vitamin og ta tran. Drikk øl. Vask håret så sjeldent som mulig og bruk gode produkter inkludert kur. Ha i olje og la lufttørke. Og ha håret i flette eller spenner, ikke i en fast knute med strikk, da det sliter veldig på håret ☺️ iblant tar jeg en god dose kokosolje og har i håret noen timer før dusj. 

Det er de beste tipsene jeg kan gi ☺️ har forresten prøvd f. a. s. t sjampo, vet de har den på apoteket. Det hjalp en del og kickstarta hårveksten min, men til gjengjeld mistet jeg masse hår i lange tider etterpå.. Men det er rundt 7 år siden jeg brukte det og det vokser enda veldig fort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...