Gå til innhold

Kåt av kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet som vikar ett sted k to dager nå. Usikker på om det blir flere ganger. En kollega der jeg har vært har gjort meg ekstremt kåt, bare ved å se på han. Vi har ikke hatt mye kontakt da det er lite pausetid og vi ikke kan omgås da det er så mye som skjer hele tiden. Hvordan kan jeg få lengre samtaler med han? Vil liksom bare si «hei, knull meg på toalettet», men burde vel kanskje ikke hoppe rett på den. Noen tips? 

Anonymkode: f11b7...b14

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han på noe som helst vis sagt eller gjort tegn til at han ønsker sex med deg?

Du vet at det å prøve seg på kollegaer er ulovlig, det regnes som seksuell trakassering, og de aller fleste arbeidsplasser verner sine ansatte mot denne typen forespørsler på et sted man er for å utføre arbeid og være i fred fra folk som vil knulle.

Anonymkode: d3ba0...a40

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han på noe som helst vis sagt eller gjort tegn til at han ønsker sex med deg?

Du vet at det å prøve seg på kollegaer er ulovlig, det regnes som seksuell trakassering, og de aller fleste arbeidsplasser verner sine ansatte mot denne typen forespørsler på et sted man er for å utføre arbeid og være i fred fra folk som vil knulle.

Anonymkode: d3ba0...a40

Yep, er klar over det. Derfor jeg søker tips til hvordan jeg skal gå fram. Vi har ikke snakket mer enn sånne 2 min sammen. Så sånn sett er det ikke mye å bygge på. 

Anonymkode: f11b7...b14

• Liker 1
Skrevet

Legg han til på FB. Helt naturlig når en får nye kollegaer. Sjekk at han er ledig og start en messenger samtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...