Gå til innhold

Jeg har blitt avhengig av oboy, jeg spiser en boks oboy hver dag både blandet i melk og tørt, 450 gram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt avhengig av oboy og spiser alt for mye av den, går med en boks pr dag, noen få dager går det bare med en halv boks men det er ekstremt sjelden. 

Jeg drikker 1,5 liter melk med mye oboy i hver dag og resten av oboyen spiser jeg tørt. Jeg er litt redd for helsen min på slik kosthold men er tynn og legger ikke på meg. Men kan det være farlig for kroppen til syvende og sist? 

Det er en slik boks jeg spiser hver dag, 450 gram

964627-96258-product_large.jpg

Anonymkode: 83593...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du selv?

Det er usunt og dyrt, og du kan la være å kjøpe det. Problem løst!

• Liker 1
Skrevet

O'boy! :sjokkbla:

Anonymkode: d2fcf...6ca

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Brunhilde skrev:

Hva tror du selv?

Det er usunt og dyrt, og du kan la være å kjøpe det. Problem løst!

Nei, dyrt er det faktisk ikke

• Liker 1
Skrevet

Er bare å slutte å kjøpe det! 

Anonymkode: 7b0e4...c72

Skrevet

Det var mye 😮 blir jo veldig mye sukker i løpet av en dag? Og det er vel ikke akkurat sunt. Liker det selv, men tror jeg hadde blitt dårlig etter mer enn tre glass! 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, dyrt er det faktisk ikke

Nei da, så, men det er fremdeles usunt ;)

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det var mye 😮 blir jo veldig mye sukker i løpet av en dag? Og det er vel ikke akkurat sunt. Liker det selv, men tror jeg hadde blitt dårlig etter mer enn tre glass! 

Så lenge hun ikke blir overvektig er ikke sukker usunt i det forstand. Men håpar for guds skyld hun får i seg mye annet også.

Anonymkode: d0787...372

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å slutte å kjøpe det! 

Anonymkode: 7b0e4...c72

Nei, da hadde jeg blitt mannevond tror jeg 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Brunhilde skrev:

Nei da, så, men det er fremdeles usunt ;)

Er det slik at det er farlig for kroppen min da?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge hun ikke blir overvektig er ikke sukker usunt i det forstand. Men håpar for guds skyld hun får i seg mye annet også.

Anonymkode: d0787...372

Jeg blir ikke tykk og får i meg et vanlig sundt og godt kosthold resten av dagen 

Skrevet (endret)

Ja, det er usunt og du kommer garantert til å legge på deg mye om du ikke slutter eller modererer deg.  2300 kalorier ekstra pr. dag.  Hvis du ellers bare spiser tørre knekkebrød vil du sikkert holde vekta men det gjør du kanskje ikke?

Endret av Peonjenta
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir ikke tykk og får i meg et vanlig sundt og godt kosthold resten av dagen 

Hva vil du med tråden? Noen som klapper deg på skuldren og sier "det er så bra for deg, atte, bare fortsett med å spise en boks O'Boy hver dag"? Bli voksen! Om du er aldri så tynn så har ikke kroppen din bruk for den mengde sukker hver dag!

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ja, det er usunt og du kommer garantert til å legge på deg mye om du ikke slutter eller modererer deg. 

Jeg har spist det i 4-5 måneder nå og har stabil vekt

Skrevet
1 minutt siden, Brunhilde skrev:

Hva vil du med tråden? Noen som klapper deg på skuldren og sier "det er så bra for deg, atte, bare fortsett med å spise en boks O'Boy hver dag"? Bli voksen! Om du er aldri så tynn så har ikke kroppen din bruk for den mengde sukker hver dag!

Jeg vil bare vite om det er direkte farlig eller om det bare ikke er helt sunt. Kanskje jeg bør snakke med min lege om det

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har spist det i 4-5 måneder nå og har stabil vekt

Da har du vel ikke spist så mye annet? En boks er rundt 1700 kcal. Som jo er rundt det mange kvinner kan spise uten å gå opp eller ned i vekt. Men da kan man jo ikke spise noe annet. Du lever jo omtrent på kun sukker og ingen andre næringsstoffer. 

Anonymkode: b24f1...91d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil bare vite om det er direkte farlig eller om det bare ikke er helt sunt. Kanskje jeg bør snakke med min lege om det

Uavhengig om det er direkte farlig eller ikke, så bør en slik avhengighet tas opp med lege dersom du ikke klarer slutte med det. 

Anonymkode: 8aaa6...75c

Skrevet

Det tror jeg ikke.

Anonymkode: 58e8c...7a0

Skrevet

Der er usunt selvom du ikke legger på deg. Husk at en del livsstilssykdommer ikke gir særlig symptomer før man får hjerteinfarkt eller blodpropp eller til og med dør.. 

Ville heller laget sunnere milkshake med kakao i. Bruk fryst banan, melk og kakaopulver. Nam nam. Sunt og godt. 

Anonymkode: c3a8a...529

Skrevet

Det er sukker du er avhengig av.

Anonymkode: ebbca...858

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...