AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Mannen min har veldig dårlig selvtillit og tror han er dårlig i senga. Jeg kommer stortsett hver gang vi har sex men tror faktisk at han tenker at jeg faker. Hva liker dere å høre? Generelle komplimenter i hverdagen og i senga? Hva skal til for at du føler at du er bra nok for henne? Noe som gjør det sikker på at pikken din er deilig? Anonymkode: ca759...499
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har veldig dårlig selvtillit og tror han er dårlig i senga. Jeg kommer stortsett hver gang vi har sex men tror faktisk at han tenker at jeg faker. Hva liker dere å høre? Generelle komplimenter i hverdagen og i senga? Hva skal til for at du føler at du er bra nok for henne? Noe som gjør det sikker på at pikken din er deilig? Anonymkode: ca759...499 Hvis du er initiativtaker til sex utenom leggetid så er det et signal som bør si alt om hva du synes Anonymkode: 08f57...22c 2
Sphere Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 I den perioden jeg slet med størrelsen min, møtte jeg ei dame som virkelig fikk meg til å glemme det fullstendig. Og det var ganske enkelt ved å vise meg at hun likte pikken min sykt godt. Hun forsøkte seg ikke på noe sånn teit «Du er så stor og deilig», men hun mest av alt viste hvor bra hun synes den var. Hun klådde på meg i tide og utide. Hun viste hun hadde lyst på meg. Hvisket inn i øret mitt sånn helt random, hvor deilig jeg var. Hun tok masse initiativ, og imellom slagene, kunne hun bare ligge og leke med den mellom fingrene. Kysse den. Tulle litt med den. Slapp eller ikke. Så vis at du har lyst på ham. Det er nok den beste medisinen. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #5 Skrevet 7. februar 2019 Takk for et bra svar. Er enig i at å si så stor den er blir dumt når han ikke er det. Anonymkode: ca759...499
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2019 #6 Skrevet 7. februar 2019 46 minutter siden, Sphere skrev: I den perioden jeg slet med størrelsen min, møtte jeg ei dame som virkelig fikk meg til å glemme det fullstendig. Og det var ganske enkelt ved å vise meg at hun likte pikken min sykt godt. Hun forsøkte seg ikke på noe sånn teit «Du er så stor og deilig», men hun mest av alt viste hvor bra hun synes den var. Hun klådde på meg i tide og utide. Hun viste hun hadde lyst på meg. Hvisket inn i øret mitt sånn helt random, hvor deilig jeg var. Hun tok masse initiativ, og imellom slagene, kunne hun bare ligge og leke med den mellom fingrene. Kysse den. Tulle litt med den. Slapp eller ikke. Så vis at du har lyst på ham. Det er nok den beste medisinen. Er nok veldig nærme skissert her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå