kattiie Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Jeg var så dum og barberte hårene på armene mine da jeg var i tenårene, og nå har jeg bare måttet fortsette med dette siden hårene som vokser ut nå er både mørke og stive. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake de gamle lyse, tynne hårene mine? Er det i det hele tatt mulig? Vil egentlig ikke være helt hårfri på armene mer så laser er ikke noe jeg ønsker.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Voks dem istedet 😊 d blir mye glattere Anonymkode: 2bbbf...f2a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 Som nevnt over; etter langvarig bruk av voks på hår, så blir de svakere og svakere. Tynnere og færre. Noen vokser aldri ut igjen, og de som vokser ut, er tynnere og mindre grove. Dette er pga hårsekken som håret vokser ut i fra, svekkes over tid over å stadig få håret røsket ut med rota. Jeg har f.eks. knapt noe hår på leggene lenger, bare en liten flekk midt på på størrelse med håndflaten min. Anonymkode: ee98b...b60
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 8 timer siden, kattiie skrev: Jeg var så dum og barberte hårene på armene mine da jeg var i tenårene, og nå har jeg bare måttet fortsette med dette siden hårene som vokser ut nå er både mørke og stive. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake de gamle lyse, tynne hårene mine? Er det i det hele tatt mulig? Vil egentlig ikke være helt hårfri på armene mer så laser er ikke noe jeg ønsker. Bare la de gro ut og voks deg en gang. Hårene vil da virke mykere og tynnere(fordi det er nye hår og ikke avkuttede!) Anonymkode: f425f...4cf
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Jeg har vokset armene et par ganger og barbert dem mange ganger, de blir verken mørkere eller stivere når de vokser ut. Det gjør ikke dine heller, hårstråene forandres ikke genetisk fordi du kutter dem ved roten. Det er umulig. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Jeg gjorde samma tabba på navelen. Eksen min kommenterte at han så et hår på navelen min og etter det begynte jeg å barbere meg der. Får nå svarte stive hår der. Bare to hårstrå da heldigvis, men det er irriterende. Anonymkode: 2f975...9f0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, Peonjenta skrev: hårstråene forandres ikke genetisk fordi du kutter dem ved roten Korrekt, men de kan virke tykkere/stivere fordi den avkuttede enden vokser ut. Anonymkode: f425f...4cf 1
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Korrekt, men de kan virke tykkere/stivere fordi den avkuttede enden vokser ut. Anonymkode: f425f...4cf Det er sant og de kan virke lengre enn de du barberte bort også fordi de lange du barberte bort er gjerne var slitt. Har lange lyse hår på armene og de syns ekstra godt på sommeren når jeg blir skikkelig brun men jeg har lært meg å drite i det. Får holde å barbere beina, under armer og nedentil.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Det var nok ikke pga at du barberte deg du endte opp med mørke stive hår på armene, du hadde jo hår der fra før av ellers så hadde du jo ikke barbert deg og håra ville uansett ha blitt mørkere Anonymkode: eff1c...d1c
kattiie Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2019 Jeg hadde ganske mye hår på armene før jeg begynte å barbere, men da var det tynne, lyse hår. Nå er de stive og mørke. Jeg får prøve å vokse 😊
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 6 timer siden, kattiie skrev: Jeg hadde ganske mye hår på armene før jeg begynte å barbere, men da var det tynne, lyse hår. Nå er de stive og mørke. Jeg får prøve å vokse 😊 Sikkert fordi tuppen blir stiv av at du barberte håra (du kutter jo håret rett av) og a de er blitt mørkere kan jo komme av de nye håra som vokser ut etter at du har barbert deg ikke har blitt solbleket. Anonymkode: eff1c...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå