Gå til innhold

Hvor lite/mye EL slim er vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg får EL slim så oppdager jeg det ved at jeg som regel våkner klissete nedentil eller når jeg sitter på do og skal tørke meg, for da havner det slim på papiret som ikke trekker inn i papiret men blir liggende utenpå. Når jeg stikker en finger inn i skjeden så kommer det egge hvite slim som jeg kan strekke veldig langt. Akkurat som en liten slim klump. Men det er det. Kan skje et par ganger i 1-2 dager også merker jeg ikke noe mere til det annet enn at jeg føler meg veldig våt hele tiden nedentil. Er det for lite EL slim? Hører om de som konstant produserer slim i 1-2 dager,  altså at det kommer masse slim hele tiden. Hva er egentlig vanlig? 

Som i dag. Gikk på do og tørker meg, en god del slim på papiret, stakk inn en finger og fikk litt på fingeren som jeg kunne strekke langt. Men nå, 1 time etterpå, så merker jeg ingenting annet enn at jeg føler meg våt. Er det vanlig? Eller er det for lite slim?

Anonymkode: fdbbc...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her også.  Tror det er helt vanlig

Anonymkode: 94d59...100

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det her også.  Tror det er helt vanlig

Anonymkode: 94d59...100

Godt å høre at det ikke bare er meg. Da går jeg utifra at det er vanlig😁

- ts

Skrevet

Jeg har ikke EL slim :(

Skrevet
6 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Jeg har ikke EL slim :(

tulling :P 

- Ts

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tulling :P 

- Ts

Hva mener du? Jeg har ikke

Skrevet
21 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Hva mener du? Jeg har ikke

Det står at du er en mann... Kjønn: Mann. Og så vidt jeg vet så har ikke mannfolk eggløsnings slim..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står at du er en mann... Kjønn: Mann. Og så vidt jeg vet så har ikke mannfolk eggløsnings slim..

😂 da har jeg blingset ved innmelding 🙈 sist jeg sjekket er jeg kvinne i min beste alder ;)

Skrevet
32 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

😂 da har jeg blingset ved innmelding 🙈 sist jeg sjekket er jeg kvinne i min beste alder ;)

Hehe. Fort gjort🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...