Gjest Kinalina Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Hei! Er det noen som vet hvor i Oslo det ligger kinesisk supermarked?
Arkana Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Dette er ikke akkurat et supermarked, men på Grønland torg ligger det en butikk med kinesisk mat. Kan ikke beskrive det noe bedre enn at når du kommer ut T-baneinngangen går du til høyre og så svinger til høyre. Og den ligger i enden på venstre side.
Gjest Kinalina Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Takk for raskt svar! Må innrømme at jeg ikke skjønner helt hvor du mener.. Hvor ligger den i forhold til max20, lakshmi rainbow fashion, sultan, eller stargate?
Gjest Lea Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Det ligger et supermarked som heter Asia Supermarked like ved der Sofienbergggata krysser Sarsgate. Har aldri vært der, men har hørt at de har greit utvalg. Ellers mener jeg at det ligger en liten butikk bak Oslo City også.
Arkana Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Oi, jeg er svært lite kjent på Grønland. Drar bare dit for den butikken jeg beskrev. Kanskje det hjelper om jeg forklarer det slik. Når du kommer av T-banen på Grønland så går du til utgangen i enden av en lang gang (forbi bl.a. en internetcafé, klesforretning, toalett i enden) og når du er ute tror jeg du ser en Meny rett foran deg på hjørnet og en Nille til høyre for den igjen. Da går du til høyre og fortsetter rundt svingen. Det er bare én butikk der med masse grønnsakshyller o.l. utenfor, og det er den kinesiske butikken. Jeg tror det ligger en butikk med barnevogner og annet barneutstyr ikke så langt fra, og så er det en Rimi rett ovenfor så vidt jeg husker. Jeg tror veien kanskje heter Smalgangen. Ja, jeg må bare beklage for en elendig beskrivelse, jeg er som sagt ikke der så ofte.
Gjest manic Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Det ligger et ganske stort kinesisk supermarked i Torggata Det ligger mot enden av gata retning grünerløkka
Gjest Embla s Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Det ligger et Asiatisk supermarked på andre siden av gaten for Botanisk hage. Nedenfor Carl Berner.
Gjest Lea Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Det ligger et Asiatisk supermarked på andre siden av gaten for Botanisk hage. Nedenfor Carl Berner. Det er helt sikkert Asia Supermarked, som jeg nevnte. Ligger rett over gaten for Botanisk hage, ja.. litt mot Carl Berner.
Gjest Embla s Skrevet 10. april 2005 #9 Skrevet 10. april 2005 Det er helt sikkert Asia Supermarked, som jeg nevnte. Ligger rett over gaten for Botanisk hage, ja.. litt mot Carl Berner. Ja, det kan nok stemme (legger mer merke til landemerker en til gatenavn når jeg navigerer rundt i byen :oops: )
Lula Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Butikken i Smalgangen er ikke kinesisk. De har en del forskjellig i utvalget sitt, også noe kinesisk men ikke så mye. TT i Torggata og Asia Supermarket i Sarsgate er nok mer det du ser etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå