Gå til innhold

Hva er det han vil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en fyr fra Tinder som oppfører seg litt merkelig.. Vi har møttes en gang og ting gikk bra, men jeg merket at vi var litt forskjellige. Etter daten har han tatt kontakt hverdag, men ikke nevnt noe om at vi skal møtes igjen. Han spør hva jeg skal i helgene, det har også skjedd flere ganger at vi begge skulle på byen. Men nope, ingenting om å møtes. Også nevner han Tinder så ofte.. Typ "du møter sikkert mange derfra du ;)", og tullet med at jeg skulle skaffe meg en midlertidig kjæreste derfra fordi jeg var syk en periode. Hvorfor?? Kjenner jeg blir rimelig irritert av hele opplegget. Det er ingen tvil om at det utstråler usikkerhet av hele fyren. Men hvorfor holder han på sånn? Er det fordi han friendzoner meg? Vurderer å ignorere han i noen dager og se hva som skjer.

Anonymkode: 788e5...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha deg men er redd for å bli avvist. Det beste er vel enten å ta initiativ selv om du er interessert, eller bare gi han beskjed om at det ikke skjer.

Anonymkode: f08f9...71a

• Liker 2
Skrevet

Mange menn er slik. De er redd for å bli avvist, eller å velge noen som er feil. De vil ha kontakt, men vet ikke om de vil ha forhold... Du kan jo sjekke han ut ved å ta initiativ selv? Jenter trenger ikke sitte og vente på mennene, vi kan ta kontroll selv.

Anonymkode: a411d...986

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som han er interessert men er redd for å bli avvist

Anonymkode: e3ea3...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...