AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Hvor finner jeg betalingskvitteringen når jeg betaler en faktura? Og hva er det? Jeg ringte DnB, men hun jeg snakket om visste ikke hva dette var. Anonymkode: ae620...de8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 Fra DnB sine egne sider: Ved å klikke på fanen "Dagligbank og lån" og "Utførte betalinger" kan du se alle betalinger som er utført. Ved å klikke på tannhjulet til høyre for en betaling kan du se detaljene og skrive ut en kvittering. tok ca 3 sekunder google det. Anonymkode: 2e764...767 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 Tusen takk for hjelpen! Når jeg googler betalingskvittering DNB kommer alt annet enn det opp, men da har jeg tydeligvis ikke lett godt nok:) Anonymkode: ae620...de8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #5 Skrevet 7. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for hjelpen! Når jeg googler betalingskvittering DNB kommer alt annet enn det opp, men da har jeg tydeligvis ikke lett godt nok:) Anonymkode: ae620...de8 Det er sikkert fordi det vanligste er å kalle det kvittering. Betalingskvittering blir litt smør på flesk, for ikke å si godtesnop. Søk på "kvittering DNB nettbank" så kommer det opp på første treff. Veldig rart at ikke DNB skjønte hva du mente når du snakket med dem, da. At søkemotorer blir litt forvirret betyr jo ikke at ikke ordet er fullt forståelig. Anonymkode: b5311...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå