Gjest jannemm Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 jeg liker maggie sottero. typen teresa som kjole, men jeg liker de chiffonarmene på marion kjolen! får man kjøpt de chiffonarmene et sted? hva mener dere?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 hei igjen, nå er jeg ikke gjest mer!
Vimsevips Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Snakk med brudesalongen. Vet de enkelte steder syr på/tar av ermene etter brudens ønske. Kanskje gjør de det også der du bor?
Arwen Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Eller få sydd kjole etter de bildene du ønsker. Skal ikke bli store prisforskjellen tror jeg.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 oki, men kan jeg leie teresa kjolen og "låne" chiffomarmene da? de er jo løse. hvor ligger denne butikken?
Trampe Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Snakk med personalet i brudesalongen din. Fører de Teresa-kjolen, kan du jo legge frem "problemet" ditt og spørre de hva de tror. Ellers synes jeg at Arwen hadde et godt forslag... En kjole som er spesialsydd til deg er minst like fin som de designerproduserte
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 det er bare det att de ikke leier ut sotterokjolene, de må kjøpes! det er ikke så mange kjolebutikker her i tønsberg, men en i sandefjord, har nå mest sett på bilder, har ikke testa noen kjole for orntlig enda! men nå begynner det å haste litt da! er størrelse 36, og de brukte på nett er de fleste større... tror jeg går for den marion kjolen, men hvordan undertøy er da best? hvilket korsett er best liksom? er ca 70C.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå