AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Hei! Holder på med hjemmeeksamen på høyskolen, hvor vi bruker APA 6th standard. Jeg har nå brukt samme nettside flere ganger gjennom teksten, men ulike "artikler" inne på nettsiden. Så i litteraturlisten står nesten den samme kilden 6 ganger under hverandre, eneste forskjellen er at der man skriver tittelen, har jeg ulik tittel pga ulike artikler. Men selve nettsiden er jo den samme. Finner ikke noe "regler" på dette, så kan jeg bruke samme nettsiden så mange ganger jeg vil, og finnes det da noen regel på hvordan man setter det opp i litteraturlisten? Anonymkode: b49c7...117
Serafin Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Holder på med hjemmeeksamen på høyskolen, hvor vi bruker APA 6th standard. Jeg har nå brukt samme nettside flere ganger gjennom teksten, men ulike "artikler" inne på nettsiden. Så i litteraturlisten står nesten den samme kilden 6 ganger under hverandre, eneste forskjellen er at der man skriver tittelen, har jeg ulik tittel pga ulike artikler. Men selve nettsiden er jo den samme. Finner ikke noe "regler" på dette, så kan jeg bruke samme nettsiden så mange ganger jeg vil, og finnes det da noen regel på hvordan man setter det opp i litteraturlisten? Anonymkode: b49c7...117 Kildekompasset.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå