Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM Har noen testet ut dette produktet? Har du noen andre tips for å få tupper som ikke henger sammen til å henge sammen?
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Jeg har testet den. Synes den var vanskelig å fordele, og håret ble fort fettete. Kanskje best for tykt, litt brusete hår.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Har du noen andre produkter du kan anbefale?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Har du noen andre produkter du kan anbefale? Hva trenger du og hvordan er håret ditt?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Håret mitt er langt, farget. Jeg sliter med at tuppene står i alle retninger. Jeg vil ha noe som kan samle tuppene (evt. behandle de) slik at det ikke ser så bustete ut
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Jeg liker Smoothing Groomer fra Sebastian for å roe småhår og gi glans. Den gir ikke noe hold, og er lett i håret (men en silikonbombe av dimensjoner). Visstnok skal Outshine fra Redken ha samme effekt, men uten/med færre silikoner.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Jeg har god erfaring med Redken Outshine for å roe ned hår som er litt brusete. Den samler tuppene og lander flyvehår uten å gjøre håret fett.
smil Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Jeg bruker serum fra Trevor Sorbie. Er fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå