Gå til innhold

Seksuelle fantasier, menn i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Myten er at menn stadig tenner på tanken om å kunne ha sex med andre kvinner enn partneren. Men i det siste har jeg hørt stadig flere menn si at de heller vil se partneren sammen med en annen mann.

Derfor lurer jeg litt på hva som er den sterkeste av disse fantasiene hos deg. Veldig fint hvis noen menn tør å svare, gjerne også med alder og hvor lenge forholdet ditt har vart. Har du en av disse fantasiene, men ikke den andre. Har du ingen av de. Har dette endret seg med årene. Vet du hva som har påvirket endringen. 

Fortell!

Anonymkode: 361f1...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok mot til meg å spurte min mann i går.. Fordi jeg tenner på det! (At han ser meg ha sex med en annen, eller at jeg gjenforteller) 

Han tenner på å dele meg, men ikke uten han. Både med kvinne og mann. Ville helst delta selv, ikke bare se. Jeg sa til han at jeg var mer på bare se biten. Hadde gjerne sett han nyte en annen dame. (Vi har hatt trekant før, så kan være at noe nytt pirrer nysgjerrigheten min.) 

Anonymkode: 133a7...8c9

Skrevet

Noen menn som vil dele?

Skrevet

Min drøm er uten tvil å ha sex med en gruppe jenter, jo fler jenter jo bedre, uten andre menn til stede. Ingen andre menn hadde noen gang fått lov å knulle min samboer eller kone, han hadde gått hjem med knuste baller 

Skrevet

Takk for svar! Er dette noe din samboer eller kone også tenner på?

Skrevet
3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Min drøm er uten tvil å ha sex med en gruppe jenter, jo fler jenter jo bedre, uten andre menn til stede. Ingen andre menn hadde noen gang fått lov å knulle min samboer eller kone, han hadde gått hjem med knuste baller 

Ikke likestilt med andre ord. 

Anonymkode: f9962...171

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke likestilt med andre ord. 

Anonymkode: f9962...171

Likestilt?

• Liker 1
Skrevet

Mann 35, vært sammen dama i 5 år. Jeg fantaserer noen ganger om at hun ligger med en annen, for meg så handler det nok mest om hennes nytelse, jeg har veldig lyst til å se litt på avstand at hun blir tatt. Fantaserer ofte om å ta henne sammen en annen mann, hvor vi begge fokuserer på å holde henne i konstant opptatt. Har også veldig lyst til å prøve DP med henne.

På andre siden fantaserer jeg også om å ha med ei ekstra dame, tanken om å se henne med en annen dame er også veldig tennende og tanken på å forsyne seg grovt av to damer på en gang vil alltid være tennende.

Anonymkode: f7983...2c8

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Min drøm er uten tvil å ha sex med en gruppe jenter, jo fler jenter jo bedre..

Det er mer slitsomt enn de fleste tror.. 

Endret av Oppgitt78
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 35, vært sammen dama i 5 år. Jeg fantaserer noen ganger om at hun ligger med en annen, for meg så handler det nok mest om hennes nytelse, jeg har veldig lyst til å se litt på avstand at hun blir tatt. Fantaserer ofte om å ta henne sammen en annen mann, hvor vi begge fokuserer på å holde henne i konstant opptatt. Har også veldig lyst til å prøve DP med henne.

På andre siden fantaserer jeg også om å ha med ei ekstra dame, tanken om å se henne med en annen dame er også veldig tennende og tanken på å forsyne seg grovt av to damer på en gang vil alltid være tennende.

Anonymkode: f7983...2c8

Tusen takk for utfyllende svar!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Myten er at menn stadig tenner på tanken om å kunne ha sex med andre kvinner enn partneren. Men i det siste har jeg hørt stadig flere menn si at de heller vil se partneren sammen med en annen mann.

Derfor lurer jeg litt på hva som er den sterkeste av disse fantasiene hos deg. Veldig fint hvis noen menn tør å svare, gjerne også med alder og hvor lenge forholdet ditt har vart. Har du en av disse fantasiene, men ikke den andre. Har du ingen av de. Har dette endret seg med årene. Vet du hva som har påvirket endringen. 

Fortell!

Selv om du tenner på dette så er det nok en minimal gruppe menn som gjør det samme. Langt flere menn vil ha to damer.

Anonymkode: 258e5...30f

• Liker 1
Skrevet

Ja, min samboer har noen ganger sex med andre menn, både der jeg har vært i rommet og der hun forteller meg etterpå. Og et par ganger tekstet hun med meg mens hun var med en (ja han visste om det og ble med på leken).

Det var jeg som først luftet ideen for henne, fordi det tenner meg veldig.

Jeg tenner også på tanken om å være med andre damer, men det er ikke en like stor "kink" for meg.

Mann 32, vært sammen i 6 år.

Anonymkode: 7ce8e...9cf

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fortell!

Vet ikke egentlig. De damene jeg har vært med har vist seg å være kjedelige grå mus i senga selv om de har skrytt (ofte litt for mye) hvor gode de er og hvor mye de vil eksperimentere. De har alle kun vært ute etter sin egen nytelse (piv) så når spørsmålet eksperimentere kommer opp så fjases det bort eller blir oversett. 

Så "ville" damer er slikt man leser om i blader og romaner. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, min samboer har noen ganger sex med andre menn, både der jeg har vært i rommet og der hun forteller meg etterpå. Og et par ganger tekstet hun med meg mens hun var med en (ja han visste om det og ble med på leken).

Det var jeg som først luftet ideen for henne, fordi det tenner meg veldig.

Jeg tenner også på tanken om å være med andre damer, men det er ikke en like stor "kink" for meg.

Mann 32, vært sammen i 6 år.

Anonymkode: 7ce8e...9cf

Tusen takk for utfyllende svar!

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Vet ikke egentlig. De damene jeg har vært med har vist seg å være kjedelige grå mus i senga selv om de har skrytt (ofte litt for mye) hvor gode de er og hvor mye de vil eksperimentere. De har alle kun vært ute etter sin egen nytelse (piv) så når spørsmålet eksperimentere kommer opp så fjases det bort eller blir oversett. 

Ja, men det jeg er ute etter er hva menn fantaserer om, og hvordan denne fantasien har utviklet seg, ikke egentlig hva kvinnene blir med på. Men utviklingen av en fantasi kan selvfølgelig preges av hva man opplever som realistisk.

Kanskje noen av de som tente på å ha sex med andre kvinner, modererte fantasien når dama deres sa at hun heller ville ha andre menn?

Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Bortsett fra meg da ;)

Anonymkode: 133a7...8c9

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Om alle damene du har vært sammen med har vært "kjedelige" i senga og etterlyst egen nytelse, er det på tide å revurdere egen seksuell atferd.

Anonymkode: 4a154...a23

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det jeg er ute etter er hva menn fantaserer om, og hvordan denne fantasien har utviklet seg, ikke egentlig hva kvinnene blir med på. Men utviklingen av en fantasi kan selvfølgelig preges av hva man opplever som realistisk.

Kanskje noen av de som tente på å ha sex med andre kvinner, modererte fantasien når dama deres sa at hun heller ville ha andre menn?

Jeg har ikke fått prøvd noen av mine fantasier pga. de damene. De har drept hvert eneste forslag eller tanke om noe annet enn noe som går utover deres egen nytelse "les:piv". Derfor har jeg faktisk ikke tenkt så mye hva jeg ønsker og prøvd å fortrengt de tankene fordi det er så veldig fjernt fra det virkelige livet. Å gå og tenke på en fantasi som jeg aldri får oppfyllt gjør meg bare lei meg så det er bedre og fortrenge den i håp om at den blir glemt.

Jeg har lyst til å prøve mye som f.eks. å bli sugd til utløsning, brukt dildo der bak, bli tatt kontroll over osv. Men som sagt før, tror nok neppe jeg får testet noe av det desverre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...