AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Jeg har tenkt å søke litt stillinger som er rettet mot helse og omsorg. F.eks bofellesskap, dagsentre ol. Jeg er utdannet helsefagarbeider og har erfaring fra sykehjem og hjemmesykepleie. Men hva er lurt å få frem i søknaden? Er det noen spesielle kvalifikasjoner eller personlige egenskaper som er lur å få frem? Og ellers annet nyttig som kan brukes når jeg skriver søknad? Anonymkode: e73a2...b4b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Nå er jeg utdannet sykepleier da, og de tingene jeg skreiv om personlige egenskaper i søknaden på jobben jeg fikk da jeg var nyutdannet var ting som var skrevet i praksisevalueringene fra veileder. Jeg la ved disse evalueringene som vedlegg til søknaden. Jeg tenker at sånne ting veier litt mer når det er andre som har sagt det. Så spørsmålet er om du har noen sånne evalueringsdokument? Sånn ellers er det etter min erfaring så ufattelig lett å få jobb uansett i helsevesenet generelt at det ikke er vits å bruke timesvis på å forfatte en søknad når man kan vise til helsefaglig utdannelse og erfaring. Anonymkode: ba3e1...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå