Gå til innhold

Har du en fantasi du ikke tør å fortelle samboeren/kjæresten din om??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en fantasi du ikke tør å fortelle samboeren/kjæresten din om??

Jeg har selv en fantasi om å bli behandlet som en adult baby. Gikk et program om det på tv en gang husker jeg. Men ikke at vi har sex mens vi "leker" det. Men bare er i rollespillet.

Anonymkode: b6444...37f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vil at han skal rimme meg, altså slikke meg i rumpa. Har prøvd å løfte litt på underlivet mens han slikker meg for at han kan flytte tunga lengre ned men han tar ikke hintet (eller han ikke vil). Idk:vetikke:

Er jo litt flaut å spørre om en så "skitten" ting. Vil jo selvfølgelig ikke at han skal føle seg presset. 

Anonymkode: 43e9a...c57

• Liker 12
Skrevet

Jeg har en fantasi jeg ikke tør fortelle dere om engang, ikke engang som anonym.

Neida, det er ikke noe pedo/incest/ulovlig...

Anonymkode: 37a5f...05d

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fantasi jeg ikke tør fortelle dere om engang, ikke engang som anonym.

Neida, det er ikke noe pedo/incest/ulovlig...

Fortell! 

Anonymkode: 655ef...48c

• Liker 12
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja vil at han skal rimme meg, altså slikke meg i rumpa. Har prøvd å løfte litt på underlivet mens han slikker meg for at han kan flytte tunga lengre ned men han tar ikke hintet (eller han ikke vil). Idk:vetikke:

Er jo litt flaut å spørre om en så "skitten" ting. Vil jo selvfølgelig ikke at han skal føle seg presset. 

Gjør det på han først, så skal du se du får tunge tilbake rimelig kjapt 😄 Funket med alle jeg har vært sammen med. Tror ikke enkelten menn tenker tanken engang, før de får oppleve hvor deilig det er.

Anonymkode: 3bf84...c33

• Liker 3
Skrevet

At jeg har meg med sjefen, av og til at de tar meg sammen. Ikke noe jeg kommer til å fortelle han ;) 

Anonymkode: 3bf84...c33

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rimmet kona mi en gang, egentlig litt ut av det blå. Jeg drev og slikket henne bakfra, og begge ble ekstremt tent. Så bevegde jeg meg bare oppover til rumpehullet. Vi hadde aldri snakka om det tidligere, men det funka veldig bra. Jeg spurte etterpå om jeg hadde gått over streken, men hun hadde bare syntes det var digg.

Det kan jo ikke skade om du forteller mannen din at HVIS han, i en situasjon der han blir veldig tent, rimmer deg, så er det noe du gjerne kunne tenke deg å erfare. Det kan jo være han er redd for å gå over en strek, OG har vondt for å ta initiativ til å snakke om det. Du må i så fall fortelle ham at det ikke er noen strek (uten å skape noe press. Det vil bli feil.)

Anonymkode: f4b74...6e1

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å våge å snakke sammen er lurt serru

og våge å prøve om dere er enige om det....

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å spørre eller prøve å hinte litt til det som du allerede prøver på.. kan jo også hende han tar hintet, men tror mange synes det virker skummelt med tanke på hygiene. Jeg har en venninne som prøvde seg litt fram på typen uten å spørre først, ho sugde han og begynte å kysse nedover og bare gjorde det, han protesterte ikke så.. men tror gutter synes det er litt tabu av en eller annen grunn, men anal sex er liksom greit da det ikke er like intimt:fnise:

Anonymkode: 9d78d...9d1

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg ønsker at min sexpartner kan ball kicke meg   

Skrevet
8 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, jeg ønsker at min sexpartner kan ball kicke meg   

Etter en del av utsagnene du kommer med rundt om tror jeg det er mange som gjør dette helt vederlagsfritt 🤣

• Liker 30
Skrevet

Jeg har faktisk fantasert litt (mye) om å bli tisset på... Men jeg vet ikke om jeg noen gang vil ha guts til å fortelle han om akkurat det.

Anonymkode: 4a536...da0

• Liker 6
Skrevet

Hvem har ikke sånne fantasier:-) Hadde jeg fått dama med på trekant så hadde jeg blitt happy, hun vet at jeg har vært med på sånt før i tidligere forhold, hun har ikke det og hørtes ikke så over entustiastisk ut egentlig så jeg har valgt å la den ligge til hun selv eventuelt tar det opp eller kommer med hint...kanskje aldri da men men:-)

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en del av utsagnene du kommer med rundt om tror jeg det er mange som gjør dette helt vederlagsfritt 🤣

Gleder meg, drømmen går i oppfyllelse 😍

Skrevet

Nei.

Har vært så heldig med alle mine partnere at takhøyden har vært så stor at vi har kunnet diskutere alt fra A til Å.

Den som intet våger intet vinner ....

og jeg har vært så heldig å få testet ut det meste av mine fantasier..

men. det dukker da fra tid til annen opp noen nye...

en lever bare en gang 

Så da må en virkelig nyte dette livet...

M@ster

• Liker 2
Skrevet

Lyst han skal leke med analen, en finger eller to mens han penetrerer meg. Men han har en ekstrem aversjon mot analområdet, så det er ikke noe jeg kommer til å ta opp tror jeg. Dessverre er det ofte det som skal til for at jeg kommer ved sex (jeg har vanskelig for å komme)...

Anonymkode: 8d7ad...006

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lyst han skal leke med analen, en finger eller to mens han penetrerer meg. Men han har en ekstrem aversjon mot analområdet, så det er ikke noe jeg kommer til å ta opp tror jeg. Dessverre er det ofte det som skal til for at jeg kommer ved sex (jeg har vanskelig for å komme)...

TA det opp 

han kan jo fint gjøre det for å glede deg 

Han vil vel at du skal ha orgasme vel,,,,

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Master1 said:

TA det opp 

han kan jo fint gjøre det for å glede deg 

Han vil vel at du skal ha orgasme vel,,,,

Jo han vil gjerne det, men vil ikke han skal brekke seg under sex heller ;) (Han er svak hehe)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo han vil gjerne det, men vil ikke han skal brekke seg under sex heller ;) (Han er svak hehe)

Du akn jo prøve med en plugg i rumpa de da eller en dildo...

Nytelse er viktig  og ikke minst deilig...

• Liker 2
Skrevet

Rollespill som stemor/sterfar og stedatter/stesønn..

Rollespill om sex med kompisen/venninnen til sønnen/datteren..

vodtekt..

prosituert (den kan jeg kanskje fortelle).

det andre kommer jeg aldri til å fortelle.

Anonymkode: 62ad2...91b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...