Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest silje..
Skrevet

hvordan vet man det egentlig? jeg har vært intressert i en lenge (gått veldig opp og ned, aldri vært sikker), og når han endelig sier at han har følelser for meg så vet jeg ikke hva jeg vil. han stiller ingen krav til meg nå, er bare snill...men jeg virrer frem og tilbake som en annen fjortis. jeg er livredd for at han skal miste interessen. hva skal jeg gjøre? det eneste jeg vet er at jeg hadde blitt knust hvis han fant seg noen andre nå, men hvis jeg gir ham forhåpninger kan jeg ende opp med å såre ham også... alt er så vanskelig!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Lurer på det same eg. Veit ikkje kva eg vil, med kven og når... No har eg rota meg oppi ein situasjon der eg ikkje veit kva som vert forventa av meg, og koss eg skal finne det ut, og eg veit heller ikkje om eg vil finne det ut. Sorry, kan ikkje hjelpe deg, men kanskje trøst å vite at vi e fleire :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver, før jeg ble sammen med mine to tidligere kjærester (begge er slutt) viste jeg ikke helt hva jeg følte for dem, så bare ble det til at vi ble sammen, sånn halvhjertet fra min side.. Likte de nok, men det var ikke helt de store greiene..

Sånn i ettertid ser jeg at jeg kanskje ikke burde vært sammen med dem, for de var jo tydlig forelska i meg, så det bli jo litt feil..Det skal jo helt være gjensidig :)

nå er jeg megaforelska i en gutt og da blir de forrige forholdene litt "bortkasta" og ja, jeg vet ikke jeg, stygt og si det men :oops:

Når jeg er forelsket vet jeg det bare, tenker på personen hele tiden og da kribler det i magen :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
hvordan vet man det egentlig? jeg har vært intressert i en lenge (gått veldig opp og ned, aldri vært sikker), og når han endelig sier at han har følelser for meg så vet jeg ikke hva jeg vil. han stiller ingen krav til meg nå, er bare snill...men jeg virrer frem og tilbake som en annen fjortis. jeg er livredd for at han skal miste interessen. hva skal jeg gjøre? det eneste jeg vet er at jeg hadde blitt knust hvis han fant seg noen andre nå, men hvis jeg gir ham forhåpninger kan jeg ende opp med å såre ham også... alt er så vanskelig!!

Du høres forelska ut for meg :) Du er kansje redd for å bli såret selv? Jeg har mer tro på forelskede som starter med følelser som du beskriver her enn de som finner sammen raskt. Håper dere får hverandre :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet

takk alle sammen, det hjelper å vite at det er flere ja :)

kanskje jeg er det, vet ikke enda. jeg har brukt mye tid på å tenke, og siden jeg fant ut om hans følelser har det ikke gått en dag uten at jeg har tenkt på ham.. vet ikke om jeg skal vente enda lenger for å se heller, tenk om han gir opp..?

Gjest Anonymous
Skrevet

"siden jeg fant ut om hans følelser" Hvordan fikk du vite om de? Kunne du ikke fortelle om følelsene dine? Skriv et brev eller send en sms eller no?

Gjest Anonymous
Skrevet

hvordan vet man det egentlig?

:o WOW! Akkuart slik har jeg tenkt også! Og når:

'det ikke går en dag uten at man tenker på..'

Kansje det er det beste ordet man kan sette på noe slikt - for hva annet kan det være egentlig?

Og ikke annet enn pussig, at du skulle bruke et ord som 'fjortis' også :o For det er jo akkurat hva jeg har følt meg som tidvis :ler:

Ord som 'livredd' og 'knust' og beskrivelser som 'så vanskelig!!'.. Det er iallefall store ord synes jeg.

Men du.. Når du sier;

tenk om han gir opp..?

Hvorfor er du redd for det egentlig?

Oppdatering:

'Hvorfor' - altså som i 'hvorfor' dersom det ikke betyr veldig mye for deg liksom? Om du forstår :)

Gjest seroxata
Skrevet

ikke at jeg er noe til hjelp, men jeg hiver meg på de andre her, og styrker opp om at det er flere som har slike tanker i hodet som det du har..

sliter med akkurat det samme som deg :-x

Gjest Anonymous
Skrevet
ikke at jeg er noe til hjelp, men jeg hiver meg på de andre her, og styrker opp om at det er flere som har slike tanker i hodet som det du har..

sliter med akkurat det samme som deg :-x

Da får du skynde deg ellers mister du ham.

Gjest Anonymous
Skrevet
sånn hadde jeg det å... visste ikke helt om jeg ville og om jeg virkelig var forelska i han...hadde faktisk mye å si at jeg hadde det utrolig bra som singel og var litt uvillig til å gi slipp på den tilværelsen.. men jeg ga det en sjanse' date=' og angrer ikke. følte jeg gikk litt halvhjertet inn i forholdet men ting ble bare bedre og bedre og etter 1 mnd var jeg ihvertfall hodestups forelsket... og følelsene er ikke borte enda :) vil tro det er bedre å prøve, og eventuellt finne ut at det ikke er ekte følelser der, istedet for at han (som du sier) finner en annen og du sitter igjen såret fordi du kanskje har litt følelser for han allikevel... :) lykke til =)[/quote']

Sånn hadde jeg det også :hoppe: Bedre å prøve enn å oppdage at man skulle gjort det når han ikke er der lenger! Jeg gjorde det og anger ikke et sekund! 7 mnd siden :)

:klem:

Skrevet

it's better to have loved and lost, than never have loved at all =) hehe... 1,5 år siden jeg tok sjansen :)

Gjest Anonymous
Skrevet
it's better to have loved and lost' date=' than never have loved at all =) hehe... 1,5 år siden jeg tok sjansen :)[/quote']

Beste jeg har gjort også :hoppe: Han er så fiiiiiin :klem: Eneste jeg angrer på er at vi ikke møttes tidligere :sur: Her om dagen sente han meg et dikt og det er det ingen som har gjort for meg før :hjerter: Støtter meg når jeg har det dårlig og ler når jeg ler (som oftest da :oops: ) Får meg til å føle meg vel og det er hva jeg trengte :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare kontakt med ham?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem skrev det her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...