Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Har en liten valp som skal på kurs. Har du noen bittesmå godbiter å anbefale? Han bruker lang tid på å tygge større godbiter..ikke så kjekt hvis vi skal trene på ting. Er så kjedelig å måtte knuse/dele de opp.
Brunhilde Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Pølse som du kutter i små biter eller hjemmetørket lever.
Cherie Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 KJøp frolic og mens den er fersk bryter du hver ring opp i så små biter som ønskelig. Frolic lukter mye og jeg har til gode å møte en hund som ikke er gira på det.
Gjest Lea Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Til trening synes jeg at pølsebiter er best. Bare pass på å ha dem i en pose i lomma. Det lukter ikke godt av jakka om du kutter ut posen. Men Frolic fungerer absolutt det også. Mindre kliss. Vi brukte også biffstrimler (slike som er for hunder og som kan kjøpes i dagligvaren). De er lette å bryte opp i små biter og de lukter godt.
Cherie Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Vi brukte også biffstrimler (slike som er for hunder og som kan kjøpes i dagligvaren). De er lette å bryte opp i små biter og de lukter godt. Blir jo et sabla rot og dryss av de også om du tenker på slike smachos (skrives det slik?) Pølser funker ikke på min hund. Hun er rett og slett ofr matgal.
Gjest Lea Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 De heter Biffstrimler, men ligner litt på de som heter Smachos (eller noe sånt ). De har en litt annen konsistens og er lettere å dele opp. Men hovedsaken er at de lukter veldig godt. Dessuten er de ikke så tørre som f.eks tørket lever.
Cherie Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 Dyret mitt er gira på fiskepudding. slettes ikke uvanlig det gitt. Hunden min er matvrak så jeg kan trene med alt, men en favoritt ...tro det eller ei .. det er druer.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 Min er også helt grei der, kan dytte ned en fruktpose med små biter av epler, bananer, druer etc, you name it. Frukt og grønnsaker går ned på høykant det også, så egentlig er det bare å prøve seg frem, så man behøver ikke kjøpe de dyre leverbitene på dyrebutikken for 35,- pakken.
smidja Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Jeg bruker sånne tørkede leverbiter. Deler de i to, og det funker supert. Hun elsker det. Men kan jo nevne at jeg kjøper de i Sverige til en mye rimeligere penge enn de har her i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå