AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Hva gjør dere som er ikke-røykere når dere går på besøk til røykere? Bukse og genser er greit det kan jo bare tas i vaskemaskinen når man kommer hjem, men dunjakken/parkasen? Den stinker jo enn om jeg lufter den dag etter dag, og jeg kan jo ikke vaske den ukentlig! Tenker jeg må begynne å la jakken ligge i bilen mens jeg er på besøk liksom! Hva gjør dere? Anonymkode: 53252...2bb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere som er ikke-røykere når dere går på besøk til røykere? Bukse og genser er greit det kan jo bare tas i vaskemaskinen når man kommer hjem, men dunjakken/parkasen? Den stinker jo enn om jeg lufter den dag etter dag, og jeg kan jo ikke vaske den ukentlig! Tenker jeg må begynne å la jakken ligge i bilen mens jeg er på besøk liksom! Hva gjør dere? Anonymkode: 53252...2bb Røyker de inne? Hva er alder på disse folkene? Du kan jo spør om de kan gå ut å røyke istedet. Anonymkode: d29bb...67c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Jeg henger klærne til lufting hvis det stinker, ellers går det bort av seg selv i løpet av veldig kort tid. Anonymkode: 93200...187 1
Whistler Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Røyker de inne? Hva er alder på disse folkene? Du kan jo spør om de kan gå ut å røyke istedet. Anonymkode: d29bb...67c Du kommer på besøk, og skal be de om å røyke ute når de er i sitt eget hjem? Til TS Det er ikke selve røykingen mens du er på besøk som er problemet med røyklukten som setter seg i klærne. Det er røyklukten som sitter i hele boligen, og den er litt mer fussete enn den røyklukten som setter seg om du skulle bli utsatt for et par sigaretter et sted hvor det valigvis ikke røykes. Legg igjen klærne du er bekymret for I bilen, eller besøk noen andre. Endret 8. februar 2019 av Whistler
Gjest INGNTNG Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Hvis jeg vet det røykes inne så unngår jeg å ta på meg klær jeg liker. Kjenner nesten ingen som røyker inne nå lengre, så det er veldig sjeldent det er et problem.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Kan jo heller oppmuntre til å møtes hos deg, elle i det offentlige om det er et stort problem 😊 Jeg har ikke det problemet, kjenner ingen son røyker inne lenger. Ikke engang eldre. Anonymkode: ca253...562 1
Perelandra Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 Heng yttertøyet ut til lufting, eller enda bedre, la det ligge igjen i bilen. Jeg hadde samme problem selv med svigermor som inntil for et år siden var storrøyker. Det hjalp ikke om hun lot være å røyke når jeg var på besøk, for røyklukta hang igjen i leiligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 3 minutter siden, Perelandra said: Heng yttertøyet ut til lufting, eller enda bedre, la det ligge igjen i bilen. Jeg hadde samme problem selv med svigermor som inntil for et år siden var storrøyker. Det hjalp ikke om hun lot være å røyke når jeg var på besøk, for røyklukta hang igjen i leiligheten. Og den flyttet seg fra veggen og interiøret og inn i jakka di? Anonymkode: ca253...562
FrankDrebin Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og den flyttet seg fra veggen og interiøret og inn i jakka di? Anonymkode: ca253...562 Det er alt som skal til om man oppholder seg i en innrøkt leilighet. 2
Perelandra Skrevet 8. februar 2019 #10 Skrevet 8. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og den flyttet seg fra veggen og interiøret og inn i jakka di? Anonymkode: ca253...562 Fra lufta i leiligheten og inn i klærne. Om man har røkt for en time siden og ikke luftet, så er det røyk i rommet fortsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 Heng den ute over natta, taddaaa Anonymkode: ab548...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå