Gå til innhold

Fotballreise til Manchester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en samboer som snart fyller rundt tall, og han drømmer om en tur til Old Trafford for å se Manchester United spille. Jeg vet at det finnes sånne pakkereiser man kan kjøpe, med fly, hotell og billett, men jeg vil vel tippe det kan bli billigere å ordne det selv? Eller?

Er det noen som eventuelt har noen konkrete tips og råd å komme med, som kanskje kjenner til området, med hoteller osv osv? Hvor lønner det seg å fly til? Her tar jeg i mot alt av informasjon jeg kan få! 😁

Anonymkode: cc9de...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en samboer som snart fyller rundt tall, og han drømmer om en tur til Old Trafford for å se Manchester United spille. Jeg vet at det finnes sånne pakkereiser man kan kjøpe, med fly, hotell og billett, men jeg vil vel tippe det kan bli billigere å ordne det selv? Eller?

Er det noen som eventuelt har noen konkrete tips og råd å komme med, som kanskje kjenner til området, med hoteller osv osv? Hvor lønner det seg å fly til? Her tar jeg i mot alt av informasjon jeg kan få! 😁

Mener det fortsatt går fly fra Oslo til Manchester men ikke helt sikker. Dette er uansett ikke så veldig mange flygninger og tipper billettene fort blir dyre når Manchester U. har hjemmekamp. Alternativt er å fly til London og ta tog derifra. Ryanair fløy vel til Liverpool men tror muigens den ruta er lagt ned. Men sjekk ut, ikke langt fra Liverpool til Manchester.

Apropos kampdag, vær klar over at selv om kampen i utgangspunktet settes opp lørdag kan den flyttes til både søndag og mandag. Litt kjedelig å sitte på flyet hjem når kampen går, så tenk på det når hotell og fly bestilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kjetil E skrev:

Mener det fortsatt går fly fra Oslo til Manchester men ikke helt sikker. Dette er uansett ikke så veldig mange flygninger og tipper billettene fort blir dyre når Manchester U. har hjemmekamp. Alternativt er å fly til London og ta tog derifra. Ryanair fløy vel til Liverpool men tror muigens den ruta er lagt ned. Men sjekk ut, ikke langt fra Liverpool til Manchester.

Apropos kampdag, vær klar over at selv om kampen i utgangspunktet settes opp lørdag kan den flyttes til både søndag og mandag. Litt kjedelig å sitte på flyet hjem når kampen går, så tenk på det når hotell og fly bestilles.

Takk for svar! 👌

Det at kampen kan flyttes er jo noe å ha i bakhodet, for det visste jeg ikke. Hvor ofte skjer det, og hvor lenge i forkant? Sånn omtrentlig? Vil anta det ikke er en fasit på det. 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 👌

Det at kampen kan flyttes er jo noe å ha i bakhodet, for det visste jeg ikke. Hvor ofte skjer det, og hvor lenge i forkant? Sånn omtrentlig? Vil anta det ikke er en fasit på det. 🙂

Det flyttes kamper i alle runder, muligens ikke siste og nest siste. Men ihvertfall alle andre helgerunder. (Er usikker på midtukerunder.) Søkte litt på nett og fant på Liverpools norske side at. 25 februar er det klart hvilke kamper som flyttes grunnet TV i april. Og 5 april blir det klart hvilke kamper som flyttes grunnet TV i mai.

Vær dog klar over at andre ting kan og gjøre at avgjørelse av flytting av kamper kan komme på andre tidspunkt. Det vil være typisk omkamper i FA cupen, kamper i CL osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det står "kampdato bekreftet" når du bestiller, da skal ikke kampen flyttes mer. Har selv opplevd at pakkereiser gjennom supporterklubben er mye billigere enn å ordne det selv, mener jeg sparte omtrent 1500kr per pers på en slik reise. Bestilte hotellpakken på united.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og sønn var på fotballreise i fjor og sjekket ganske grundig, de landet på at pakkereise var ganske gunstig totalt sett :)

Anonymkode: e5b3b...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...