Gå til innhold

Får muslimske barn se Peppa Gris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer oppriktig.

Anonymkode: 349aa...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal jo ikke spise den..

Anonymkode: 2f94d...16e

Skrevet

Kvifor skulle dei ikkje få sjå det? Forbudet mot gris gjelder vel berre ved mat? 

Personleg syns eg at Peppa Gris burde vore forbudt. Makan til møkkaprogram... 🙄

Skrevet
Akkurat nå, Lanolin skrev:

Kvifor skulle dei ikkje få sjå det? Forbudet mot gris gjelder vel berre ved mat? 

Personleg syns eg at Peppa Gris burde vore forbudt. Makan til møkkaprogram... 🙄

Nei, det er en gris og jeg vet de måtte fjerne bilde av Nasse Nøff på et sykehus for noen år siden, grunnet muslimske barn.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det er en gris og jeg vet de måtte fjerne bilde av Nasse Nøff på et sykehus for noen år siden, grunnet muslimske barn.

Det vil jo alltid vere nokon som har sære tolkninger av Koranen, men det står ingenting der om at bilder av gris er forbudt. 

Skrevet

Håper noen muslimske foreldre kan svare 😊

Skrevet

Ja

Anonymkode: 24183...1fa

Skrevet

Ekstreme foreldre finner du over alt. Blant etniske nordmenn er det foreldre som ikke vil at barna skal delta i skolegudstjenester. I enhver gruppe av en viss størrelse er det alltid noen "som tar av".

Anonymkode: d572c...a55

Skrevet

De muslimske barna jeg kjenner kan se på griser på tv,  eller i bøker, synge "grisesanger" (sanger om gris), være i et rom med bilde av gris på veggen osv.

De kan også være med på skolegudstjenester, synge julesanger om jesusbarnet, og alt det andre andre barn gjør.

Men svin spiser de ikke.

Anonymkode: a1a48...046

Skrevet

Vi er muslimer, og vi spiser marsipangris og klapper gris når vi går til bondegården.. peppa gris har jeg hørt er skikkelig frekk, så her får ikke barna se på, men det kunne vært en kylling for den saks skyld, eller kebab on a stick. 

Eneste er, vi spiser ikke grisen. 

Anonymkode: 51d82...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...