Gjest flowerp0wer Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Hva er min øyenfarge? Ikke engang jeg vet. Når folk ser øynene mine sier de forskjellige ting. Noen sier blå, andre sier grønne, andre igjen sier grå, hassel, havfarget osv. Jeg vet ikke en gang hvilken farge som dominerer øyet mitt. I kraftig sollys varierer de mellom å være blå og lys grønne med en brun ring. De kan se ut som middelhavsfarge. I mørkt lys er de ofte mud farget, altså søle om man kan si det. Altså, ikke veldig flatterende farge. Grunnen til at jeg vil finne ut hvilken farge jeg har er for å finne ut hvilken hårfarge som vil passe til meg. Generelt er det jo greit å vite også, så hjelp meg gjerne med å finne ut av det :)
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Jeg har noenlunde lik farge som deg, bare enda mørkere ring rundt, og om jeg MÅ definere hovedfargen min så sier jeg grønn. I passet mitt står det derimot flerfarget.
Gjest Peanut Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 Jeg har, etter å ha lett masse på nett, forstått jeg har grønne øyne med brun sentral heterokromi. Mine går som flerfarget i passet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå