Gå til innhold

Skilsmisse, bekymret for barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å skille meg fra min kone, hun har ei datter fra før og vi har ei datter sammen.

Det er mange årsaker til at jeg vil skilles, hun prøver å bryte meg psykisk ned samtidig som hun ikke klarer å kontrollere følelsene sine og stress, dette går da utover meg og barna, hun kjefter og er sint å lager dårlig og negativ stemning bare pga at hun har hatt en dårlig dag.

En dag kan hun være lykkelig som bare det og en annen dag eller samme dag kan det plutselig bare snu pga en liten ting.

Jeg vil skilles men grunnen til at jeg ikke har gjort det er pga barna, hun lar så mye gå utover barna bare pga at hun ikke klarer å kontrollere seg og sine følelser.

Hun har også vært på byen å festet og tatt både ecstasy og kokain og grunnen til det sa hun var at det hadde vært mye i det siste og at hu trengte det.

Hv kan jeg gjøre? Trenger råd

Anonymkode: 19f01...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt å skille meg fra min kone, hun har ei datter fra før og vi har ei datter sammen.

Det er mange årsaker til at jeg vil skilles, hun prøver å bryte meg psykisk ned samtidig som hun ikke klarer å kontrollere følelsene sine og stress, dette går da utover meg og barna, hun kjefter og er sint å lager dårlig og negativ stemning bare pga at hun har hatt en dårlig dag.

En dag kan hun være lykkelig som bare det og en annen dag eller samme dag kan det plutselig bare snu pga en liten ting.

Jeg vil skilles men grunnen til at jeg ikke har gjort det er pga barna, hun lar så mye gå utover barna bare pga at hun ikke klarer å kontrollere seg og sine følelser.

Hun har også vært på byen å festet og tatt både ecstasy og kokain og grunnen til det sa hun var at det hadde vært mye i det siste og at hu trengte det.

Dette tviler jeg sterkt på... kokain og ecstasy og du skrive rpå KG?

Anonymkode: eec82...735

• Liker 1
Skrevet

Du kontakter barnevern og FVK - det høres ut som om hun trenger hjelp med flere ting. 

Anonymkode: ac36d...9e7

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tviler jeg sterkt på... kokain og ecstasy og du skrive rpå KG?

Anonymkode: eec82...735

Dette er helt sant, jeg hentet hun den kvelden og merket at hun var helt annerledes, først nektet hun men etterhvert så inrømte hun at hun hadde tatt det

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kontakter barnevern og FVK - det høres ut som om hun trenger hjelp med flere ting. 

Anonymkode: ac36d...9e7

Har lyst til det men er også redd for at de tar bort barna fra meg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta med deg barna på et krisesenter, og kontakt barnevernet. Si at hun har ruset seg og at du vil ta med deg barna og skilles fra henne.

Anonymkode: a5953...1ca

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tar jo barnet bort fra deg om det er mor som er problemet! Kjæresten min var i en lignende sak å der mistet mor omsorgen for barnet,mens far fikk barnet 100 %. Mor får kun treffe barnet med tilsyn.

Anonymkode: 9c418...412

• Liker 2
Skrevet

De tar jo ikke barnet fra deg*

Anonymkode: 9c418...412

Skrevet

Ta kontakt med familievernkontor og barnevern. Her er det viktig at mor ikke får omsorg, og da må alle kort på bordet. Også viktig for barna på sikt at mor får riktig hjelp. 

Anonymkode: 0202c...961

Gjest BearMama
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ta barna fra deg? 

Skrevet
17 minutter siden, BearMama skrev:

Hvorfor skulle ta barna fra deg? 

Ingen grunn men har hørt om saker der barn bare har blitt tatt bort uten grunn

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo psykiske problemer og holder på å bikke under av stresset hun opplever i hverdagen.

Hvordan er fordelingen mellom dere? kan dere feks sette vekk vask av hus osv til noen? Så kan du ta over ansvar for middag, vask av tøy, fritidsaktiviteter feks.

Det er jo sånn det blir om dere skiller dere, da må du ta middag,vask,fritidsaktiviteter annen hver uke uansett.  

Anonymkode: a2744...e7b

Skrevet

Jeg tror jeg ville kjempet for full foreldrerett om partneren min drev og tok narkotia... hadde ikke våget å sende barnet på samvær med en forelder som kan finne på å bruke sånt "fordi det har vært litt mye i det siste"...!

Gjest BearMama
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn men har hørt om saker der barn bare har blitt tatt bort uten grunn

Det er fra folk som burde miste barna sine.

Det skjer sjeldent i barnefordelingssaker ved skilsmisse når du er en god omsorgsperson.

Høres ut som om du burde ha hovedomsorgen her.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo psykiske problemer og holder på å bikke under av stresset hun opplever i hverdagen.

Hvordan er fordelingen mellom dere? kan dere feks sette vekk vask av hus osv til noen? Så kan du ta over ansvar for middag, vask av tøy, fritidsaktiviteter feks.

Det er jo sånn det blir om dere skiller dere, da må du ta middag,vask,fritidsaktiviteter annen hver uke uansett.  

Anonymkode: a2744...e7b

Jeg tar meg av alt dette fra før av så og spesielt når hun ikke rydder etter seg selv og jeg ender opp å rydde opp etter henne fordi det blir for mye og hun ligger bare å sover å slapper av 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...