AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Er det noen som har et regntøy som de kan anbefale? Ungen sitt har vi vært fornøyd med frem til nå, men nå er han klissvåt hver dag. Anonymkode: f1fb0...d30
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Jeg er veldig fornøyd med Tiny trolls sitt. Ellers vet jeg mange som bruker Kattnakken. Anonymkode: b42a4...b26
LilleVanilje Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 Ikke kjøp med fleecefor i jakken! Det er gjerne trangt mellom yttertøyet å det tørker ikke mellom gangene de skal ut
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har et regntøy som de kan anbefale? Ungen sitt har vi vært fornøyd med frem til nå, men nå er han klissvåt hver dag. Anonymkode: f1fb0...d30 Hvor lenge har han hatt det og hvor mange ganger har det vært vasket? Selv det beste regntøyet vil etter hvert bli slitt, eller kan få en mikroskopisk rift som gjør at det slipper inn vann. Det skal ikke mer til enn å skli seg ned fra en benk og treffe en skarp flis/et spikerhode hvis man er uheldig. Vesla har hatt regntøy fra både Reflex og Europris og andre billigmerker, alt har vært mer enn bra nok - kjøper man billigere må man riktig nok belage seg på å kjøpe dobbelt så ofte siden det ikke er like slitesterkt, men jeg gjør gjerne det siden min har en tendens til å få rifter i regntøyet før det er slitt. Anonymkode: c7153...c0b 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #5 Skrevet 7. februar 2019 Har ikkr kor spesifikkt merke. Men kjøp uten flis inni, om det blir litt våt neders på flisen, trekker vannet seg oppover og vips er bsrnet gjennomvåt alle steder. Anonymkode: 1d8ea...459 2
mimmis25 Skrevet 7. februar 2019 #6 Skrevet 7. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikkr kor spesifikkt merke. Men kjøp uten flis inni, om det blir litt våt neders på flisen, trekker vannet seg oppover og vips er bsrnet gjennomvåt alle steder. Anonymkode: 1d8ea...459 Dette er vår erfaring også, så kjøper alltid uten nå! Anbefaler både Norheim og Didriksons. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #7 Skrevet 7. februar 2019 Vi har det fra KappAhl og veldig fornøyd. Kax eller noe Anonymkode: f1874...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #8 Skrevet 7. februar 2019 Didriksons kjøper jeg som bor i Bergen. Men på de aller verste regndagene så går regnet gjennom det også. Anonymkode: 6fa39...651
Minlillelykke Skrevet 7. februar 2019 #9 Skrevet 7. februar 2019 Stormberg vestlandet har vi vært fornøyd med 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #10 Skrevet 7. februar 2019 Kattnakken 👌 Anonymkode: da1c5...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #11 Skrevet 7. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har han hatt det og hvor mange ganger har det vært vasket? Selv det beste regntøyet vil etter hvert bli slitt, eller kan få en mikroskopisk rift som gjør at det slipper inn vann. Det skal ikke mer til enn å skli seg ned fra en benk og treffe en skarp flis/et spikerhode hvis man er uheldig. Vesla har hatt regntøy fra både Reflex og Europris og andre billigmerker, alt har vært mer enn bra nok - kjøper man billigere må man riktig nok belage seg på å kjøpe dobbelt så ofte siden det ikke er like slitesterkt, men jeg gjør gjerne det siden min har en tendens til å få rifter i regntøyet før det er slitt. Anonymkode: c7153...c0b Har aldri vasket det, bare spylt over det med dusjen og tørket av med klut ved behov. Det er Reflex han har nå. Anonymkode: f1fb0...d30
ceccans Skrevet 7. februar 2019 #12 Skrevet 7. februar 2019 5 timer siden, Minlillelykke skrev: Stormberg vestlandet har vi vært fornøyd med Samme her! Har holdt seg kjempe bra- aldri våt gjennom 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #13 Skrevet 7. februar 2019 Kattnakken er utrolig bra! Har ikke barn men jobber i barnehage. Anonymkode: 1cbd0...9ff 1
Arkana Skrevet 7. februar 2019 #14 Skrevet 7. februar 2019 Vi liker Reflex. Bruker egentlig bare det. 1
Minlillelykke Skrevet 8. februar 2019 #15 Skrevet 8. februar 2019 På 7.2.2019 den 18.37, ceccans skrev: Samme her! Har holdt seg kjempe bra- aldri våt gjennom Ikke min heller, som helst skaø bade i pyttene😃
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #16 Skrevet 8. februar 2019 Salg på Kattnakken.no. Supert regntøy! Anonymkode: 0e625...27a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #17 Skrevet 8. februar 2019 Reima og Helly Hansen. Leter dog etter regntøy med litt smalere passform,vet noen om dette? Anonymkode: a7271...a6d
*Ariel* Skrevet 9. februar 2019 #19 Skrevet 9. februar 2019 Kattnakken. Eneste han aldri har vært våt i. Funker fjell i Bergen by. Vi har til oss voksne og. Elsker det!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #20 Skrevet 9. februar 2019 Våre barn var brukt regnklær fra Didriksons og Reima. Disse har god kvalitet. Vi kjøper uten for i regnklær, da det tar altfor lang tid å tørke de som et foret. Vi bruker ulltøy og strikketbukse/genser under regnklær. Jeg har vasket regnklær til barna mye, og de holder seg veldig godt i kvaliteten Anonymkode: aaf1c...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå