Gå til innhold

Samvittigheten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer sikkert til å få sykt mye hets nå.. 

Havnet i en stor økonomisk knipe for en liten tid tilbake og jeg har måttet ty til salg av seksuelle tjenester for å i det hele tatt kunne betale regningene mine. Ønsker ikke å gå i detaljer, av frykt for å bli gjenkjent. 

«Jobben» jeg gjør er forsåvidt greit. Jeg trives ikke, men jeg overlever. Problemet er at jeg ikke får sove om natten fordi samme tanke går igjen... Majoriteten av dem som oppsøker meg er gift. Dette synes jeg er vondt å tenke på. Det tærer på samvittigheten min, selv om jeg ikke er en «elskerinne» eller selv er utro. Føler meg råtten innvendig. Forstår ikke hvordan jeg skal klare å legge dette fra meg. Skjønner at dette er et elendig sted å spørre om råd, men hva gjør man?

Og tro meg, hadde det vært andre muligheter, så hadde jeg latt dette være. 

Anonymkode: 7a3e1...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har medfølelse for deg og det kan ikke føles ok å være offer for sexkunder men som alle andre som selger sex så gjør man det jo fordi man må og ikke fordi man vil.... Det er så leit at penger skal bety så mye i samfunnet vårt at noen blir så dårlig stilt at man må gjøre sånne ting!

Og at mange horekunder er gifte menn og det gjør det ikke akuratt bedre så jeg skjønner godt at det tærer på deg!

Hører du sier at det ikke er andre muligheter for deg men du kommer til å ødelegge deg fullstendig på dette hær! I værste fall så blir du smittet med uhelbredelig og alvorlig sykdom som hepatitt eller hiv, blir slått og tvunget til noe du ikke vil ja for de er fysisk overlegne og selvom de er snille først så vet du aldri om de kan snappe, og i mildeste fall så får du skadet psyke av det.

Som telefonselger kan man få jobb på dagen, kontakt et callingsenter!
Du kan få sosialhjelp av NAV så du har minst 5000 kr i mnd å overleve på til mat etter betalt husleie!
Også hvis du absolutt må selge noe så selg heller truser, sokker og ikke kroppen din, selg heller hjemmelagde kaker, bokhylla di, klær på Finn, ikke kroppen din! Du utsetter deg selv for fysisk og psyksik overgrep :(

Anonymkode: 4fea8...f2a

Skrevet

Var noen gode forslag her. Det selges jo truser og sokker og tights som bare f på nakenprat. Men har tenkt tanken til ts selv, bare at jeg er mann så det er kanskje bare å gi opp. Har stor respekt for de som velger denne løsningen. Skulle gjerne gjort det selv, føler jeg har enormt å tilby på akkurat dette feltet, så sånn sett hadde jeg kunnet mestre det, men er mann og hetro. 

Det jeg uansett kan si er at det er kanskje bedre at de kjøper dette av deg, enn at de har reelle forhold til andre kvinner enn konene sine. Med deg er følelser usannsynlig. Med deg er det wham bang, ikke snikmøtes med kaffe, småprat som blir dyp samtale, følelser som gjør som følelser flest; lever sitt eget liv.

Du tilbyr sex. Ikke følelser og sex. Jeg er sikker på at det i mange tilfeller er noe som faktisk redder forhold og familier, sammenlignet med om han hadde funnet en singel dame til dette. Det kan være alle mulige grunner. Men jeg tipper mange av mennene du møter elsker konene sine, men finner det uutholdelig å ikke få ha sex med henne feks. Kanskje er det sykdom i bildet. Kanskje er han bare en dritt, men han er ihvertfall en dritt du har kontroll på i så fall.

Vanskelig å gi råd. Det snakkes alt for lite om dette til at jeg føler jeg har noe kjennskap til hva det i større grad går i å leve slik, til å forestille meg noe å gi gode svar av. Håper uansett du får løst problemene dine og at du da kan slutte uten å sitte med en følelse av å ha ødelagt noe i deg med dette. Kanskje til og med komme ut av det med nyttige og gode erfaringer. Jeg vet ihvertfall med meg selv at å ha solgt sex tidligere ikke er noe som får bety noe for meg for om jeg liker en person eller ikke. Det er det bare personen og personligheten som avgjør.

Anonymkode: ad824...731

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var noen gode forslag her. Det selges jo truser og sokker og tights som bare f på nakenprat. Men har tenkt tanken til ts selv, bare at jeg er mann så det er kanskje bare å gi opp. Har stor respekt for de som velger denne løsningen. Skulle gjerne gjort det selv, føler jeg har enormt å tilby på akkurat dette feltet, så sånn sett hadde jeg kunnet mestre det, men er mann og hetro. 

Det jeg uansett kan si er at det er kanskje bedre at de kjøper dette av deg, enn at de har reelle forhold til andre kvinner enn konene sine. Med deg er følelser usannsynlig. Med deg er det wham bang, ikke snikmøtes med kaffe, småprat som blir dyp samtale, følelser som gjør som følelser flest; lever sitt eget liv.

Du tilbyr sex. Ikke følelser og sex. Jeg er sikker på at det i mange tilfeller er noe som faktisk redder forhold og familier, sammenlignet med om han hadde funnet en singel dame til dette. Det kan være alle mulige grunner. Men jeg tipper mange av mennene du møter elsker konene sine, men finner det uutholdelig å ikke få ha sex med henne feks. Kanskje er det sykdom i bildet. Kanskje er han bare en dritt, men han er ihvertfall en dritt du har kontroll på i så fall.

Vanskelig å gi råd. Det snakkes alt for lite om dette til at jeg føler jeg har noe kjennskap til hva det i større grad går i å leve slik, til å forestille meg noe å gi gode svar av. Håper uansett du får løst problemene dine og at du da kan slutte uten å sitte med en følelse av å ha ødelagt noe i deg med dette. Kanskje til og med komme ut av det med nyttige og gode erfaringer. Jeg vet ihvertfall med meg selv at å ha solgt sex tidligere ikke er noe som får bety noe for meg for om jeg liker en person eller ikke. Det er det bare personen og personligheten som avgjør.

Anonymkode: ad824...731

Vet du, fra en kones ståsted så er det bedre med et tilfeldig fylla ligg enn å betale en annen kvinne for sex. Det sier så mye om kvinnesynet mannen har og kan oppleves traumatisk og som et ekstra svik og bedrag. Den man trodde var en god mann er ikke bare utro men også horekunde, det er som at Dalai Lama plutselig skulle sagt han er pedofil og har lurt alle med de gode holdningene sine!!!! Det er heller ikke så svart hvitt at mennene som søker sex hos andre ikke får sex hjemme, de fleste menn som kjøper sex er høystatus menn som ser på seg selv som suksessrike og berettiget til å belønne seg med den makten det er å leie en kropp å gjøre hva man vil med. Det går på makt utøvelse og ikke sexmangel i de aller fleste tilfeller...

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, har medfølelse for deg og det kan ikke føles ok å være offer for sexkunder men som alle andre som selger sex så gjør man det jo fordi man må og ikke fordi man vil.... Det er så leit at penger skal bety så mye i samfunnet vårt at noen blir så dårlig stilt at man må gjøre sånne ting!

Og at mange horekunder er gifte menn og det gjør det ikke akuratt bedre så jeg skjønner godt at det tærer på deg!

Hører du sier at det ikke er andre muligheter for deg men du kommer til å ødelegge deg fullstendig på dette hær! I værste fall så blir du smittet med uhelbredelig og alvorlig sykdom som hepatitt eller hiv, blir slått og tvunget til noe du ikke vil ja for de er fysisk overlegne og selvom de er snille først så vet du aldri om de kan snappe, og i mildeste fall så får du skadet psyke av det.

Som telefonselger kan man få jobb på dagen, kontakt et callingsenter!
Du kan få sosialhjelp av NAV så du har minst 5000 kr i mnd å overleve på til mat etter betalt husleie!
Også hvis du absolutt må selge noe så selg heller truser, sokker og ikke kroppen din, selg heller hjemmelagde kaker, bokhylla di, klær på Finn, ikke kroppen din! Du utsetter deg selv for fysisk og psyksik overgrep :(

Takk for tips!😊 Men har solgt alt av klær og ting som kan selges. Nav har jeg vært i kontakt med flere ganger, her får jeg ikke dekt mine utgifter. Siste løsning er å selge leiligheten. Men jeg har ansvar for andre mennesker, så gjør alt jeg kan for å ikke måtte gjøre det. 

Som sagt, hadde jeg hatt andre løsninger så ville jeg ikke gjort dette. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og tro meg, hadde det vært andre muligheter, så hadde jeg latt dette være. 

Når du har valgt å "tjene penger" på denne måten, kan du IKKE tenke på hva slags kunder du får, du skal ikke være årsaken til at de er utro etc.

De "gifte" som kommer til deg får "bære" den skyldfølelsen. 

EN ting du kan gjøre : IKKE spør om de er gift (ring kanskje avslører). Snakk heller om jobb, fritid, etc. 

• Liker 3
Skrevet

Kjære TS. Dette var trist å lese, og jeg tenker det er viktig at du prøver å finne andre muligheter til å få det til å gå rundt, selv om jeg ser du skriver at du selvfølgelig har gjort det. Ser du har fått flere forslag her. Jeg ville prøvd å kutte ned på utgifter der du kan, ta kontakt der du skylder penger for å få til en ordning. Man skal jo sitte igjen med en viss sum for å klare å leve resten av måneden.

Mennesker som har drevet med prostitusjon sliter ofte med tanker som du gjør, dette er slett ikke uvanlig. Man kan få senskader av dette som traumer, vanskeligheter med nære relasjoner til andre i form av kjærlighetsforhold og å etablere familie. Du kan også bli utsatt for svært uheldige episoder.. Volden mot prostituerte har blitt mye tøffere!  

Du kan utvikle et slags hatforhold til din egen kropp, ikke klare å nyte «normal» sex... Man blir jo så avhengig av de pengene som kommer inn, og dermed er det også veldig lett å tøye sine egne grenser mer og mer. Ikke minst må det være utrolig tøft å skulle leve et slik «dobbeltliv».

Det var ikke meningen at dette skulle være en «moralpreken» til deg, jeg ønsker bare at INGEN skal måtte leve sånn. 

Anonymkode: 7edf2...c1f

Skrevet

Det er trist at vi i et så ufattelig rikt land som Norge ikke ser oss i stand til å hjelpe mennesker på en slik måte at de kan unngå å måtte selge kroppen sin.

Hva med å be dine nærmeste om hjelp?

Hadde et menneske i nær relasjon måtte selge seg selv hadde lommeboka mi kommet opp rimelig kjapt for å hjelpe ihvetfall  

Anonymkode: 7ebee...ffc

Skrevet

Merkelig at normenn skal lide økonomisk, men ikke våre nye landsmenn de får i bøtter å spann. 

Men til trådstarter så har du all min respekt for det valget du har tatt. Det krever sin dame å ta dette skrittet. Du vet jo heller ikke hvem som er din neste kunde. 

Når det er sagt så kan du alene ikke redde verden og når gifte menn dukker opp så er det lite du kan gjøre med det. Bare aksepter at slik er det og slik vil det alltid være. 1% gruppa vises nok en gang best desverre. 

Skrevet
1 hour ago, Hr. Aktiv said:

Merkelig at normenn skal lide økonomisk, men ikke våre nye landsmenn de får i bøtter å spann. 

Men til trådstarter så har du all min respekt for det valget du har tatt. Det krever sin dame å ta dette skrittet. Du vet jo heller ikke hvem som er din neste kunde. 

Når det er sagt så kan du alene ikke redde verden og når gifte menn dukker opp så er det lite du kan gjøre med det. Bare aksepter at slik er det og slik vil det alltid være. 1% gruppa vises nok en gang best desverre. 

Hun sier hun har satt seg i denne situasjonen selv. Så tipper kredittkort gjeld oppover ørene eller lignende.

Jeg er helt enig med staten om at de ikke skal få samme hjelp som mennesker som flykter fra krig. Samtidig som jeg også mener vi hjelper alt for mange, på feil måte. Men det er en annen diskusjon.

TS må ikke selge kroppen sin, hun har faktisk en leilighet å selge. Man kan fint leie selv om man har barn. Heller det enn en hore til mor.

Skrevet
13 minutter siden, anno1 skrev:

Hun sier hun har satt seg i denne situasjonen selv. Så tipper kredittkort gjeld oppover ørene eller lignende.

Jeg er helt enig med staten om at de ikke skal få samme hjelp som mennesker som flykter fra krig. Samtidig som jeg også mener vi hjelper alt for mange, på feil måte. Men det er en annen diskusjon.

TS må ikke selge kroppen sin, hun har faktisk en leilighet å selge. Man kan fint leie selv om man har barn. Heller det enn en hore til mor.

Her i området bor det flere familier som er "flykninger". De kom hit fordi de har et flottere liv her og de slipper å jobbe. De er helt åpen å ærlig om det. 

Skrevet
34 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Her i området bor det flere familier som er "flykninger". De kom hit fordi de har et flottere liv her og de slipper å jobbe. De er helt åpen å ærlig om det. 

Ja er enig i den. Men folk som med viten og vilje har satt seg selv i idiot-gjeld skal heller ikke ha støtte. Vi har mange som bør komme foran i køen. Kronisk syke, eldre, foreldre til syke barn osv. 

Skrevet

Snakk med psykiater om du tror det vil hjelpe deg ts 💕

Anonymkode: 9761f...14a

Skrevet

Bare fordi jeg velger å ikke utdype min situasjon, så kommer folk med antagelser? Nei, dette er ikke kredittkort. Det er ikke grunnen til dette jeg faktisk ønsker å diskutere. Men jeg har vært uheldig i en rekke ting, som gjør at jeg nå sitter i denne situasjonen. Jeg har ikke pådratt meg dette selv, men noen av dere ønsker vel å tro det. 

Vi er så heldig og rike her i Norge, at folk ikke klarer å forstå at ikke alle har det sånn. Jeg var på det nivået i utgangspunktet at hver eneste lille ting på matbutikken måtte vurderes. «Denne melken og dette brødet er 2kr billigere? Ok, da blir det den». Så ble det kutt på jobben. Og nå holder ikke lønnen til regninger heller.. Alt jeg kunne selge har jeg solgt, når alt var borte måtte jeg finne noe annet å selge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...