Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Noen som har testet http://www.josera.no/index.html Kom tilfeldig over siden nå og lurer på om noen har erfainger å dele?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Litt for lite fett etter min mening, ellers ligger den på lik linje som dagligvarebutikkfôr.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 OK, da er det nok ikke noe for hunden min.. Han trenger nemlig å legge på seg. Vet du om et fôr som har masse lukt/smak og i tillegg er bra? Han er helt drøyt kresen på tørrfôr..
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Jeg har fôret på både Royal canin og Oliver's, og ingenting falt noe særlig i smak. Men så gikk jeg over på vom og hundemat, og han er strålende fornøyd, og har fått lagt på seg de 5 kiloene han manglet, og er blank og fin i pelsen. Dessuten er det billigere enn dyrebutikkfôr også
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Kanskje det kunne vært noe ja.. Har tilsatt Provit vom i tørrforet nå i det siste, var spennende i 2 dager bare.. Tror du smaken til vom sammelignet med vomoghundemat er ganske lik? Da er det kanskje ikke noen vits i å prøve.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Du kan jo prøve en pølse og sjekke hvordan det smakes. Hvor bor du?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Østfold. Hva er de minste pakningene som selges?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #9 Skrevet 10. april 2005 Da kan du jo ta turen innom selve fabrikken/butikken i Trøgstad, så er jeg sikker på at du kan få en prøvepakning/få for en billig pris for et par dager og sjekke ut om hunden liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå