AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Testen/stripset var helt positiv i går..vi hadde sex lørdag, søndag og tirsdag( tirsdag var den dagen testen var positiv) men når jeg leser på nettet i kveld virker det som om onsdag var dagen vi burde hatt sex på? Følte jeg hadde el-slim for to dager siden og appen sa jeg haddeEL i går.. noen tanker? Anonymkode: 062e6...be7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Tok forresten en strips i sted og den var negativ nå Anonymkode: 062e6...be7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 Tenker at sjansene er like store ettersom at sædcellen ligger klar å venter på egget siden den kan leve der noen dager:) Egget slipper vel rundt 12-36 timer etter positiv test:) Anonymkode: 561b2...0ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 Med positiv test på tirsdag hadde du mest sannsynlig eggløsning på onsdag. Men sex på tirsdag var perfekt det, altså. Du har størst sjanse til å bli gravid når du har sex dagen før eggløsning. Hvis du vil nerde litt er det noen ganske interessante tall her: http://hvordanbligravid.com/bli-gravid-3-4-5-dager-for-egglosning/ Anonymkode: fd714...c23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå