AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #21 Skrevet 7. februar 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke det litt egoistisk?! Anonymkode: ec2fa...f8d 4 hours ago, AnonymBruker said: Det må være lov å ta litt hensyn til den andre part. (Det gjelder jo begge veier så ender man på et kompromiss). "Gjør som du føler for" er egentlig et idiotisk utsagn, men altfor mye brukt her på KG... Anonymkode: ec2fa...f8d 4 hours ago, AnonymBruker said: Det må da være mannen som bestemmer hvordan kjerringens lekeland skal se ut. Og da tenker jeg også på boobsa selvsagt Anonymkode: 3f0e2...fbe Er disse tre innleggene sarkasme? Håper det. Anonymkode: 88829...8d0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #22 Skrevet 7. februar 2019 14 timer siden, Kennyboy skrev: Mest mulig busk for min del ☺️ Noe for deg hun her da... Anonymkode: 27cbb...2bc
Nerine_ Skrevet 7. februar 2019 #23 Skrevet 7. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må da være mannen som bestemmer hvordan kjerringens lekeland skal se ut. Og da tenker jeg også på boobsa selvsagt Anonymkode: 3f0e2...fbe Skal vi få bestemme hvordan dere skal se ut også da eller?
Kennyboy Skrevet 7. februar 2019 #24 Skrevet 7. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe for deg hun her da... Anonymkode: 27cbb...2bc Ehhhhh, må jo være måte på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå