Gå til innhold

Apollo sine rare priser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille tur til meg og min venninne, og våres 2 barn. Bestiller jeg hver for oss, så sparer vi 1000 kr, istedenfor å bestille sammen. Så går reisen til Naxos, og de skal ha 1900 kr for å frakte oss til hotellet. Men flyplassen er jo ikke langt fra hotellet.

Noen andre som har erfaring med Apollo, og rare priser?

Anonymkode: 56673...743

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skulle bestille tur til meg og min venninne, og våres 2 barn. Bestiller jeg hver for oss, så sparer vi 1000 kr, istedenfor å bestille sammen. Så går reisen til Naxos, og de skal ha 1900 kr for å frakte oss til hotellet. Men flyplassen er jo ikke langt fra hotellet.

Noen andre som har erfaring med Apollo, og rare priser?

Anonymkode: 56673...743

Kommer vel av at dere ikke kan fly til Naxos ihvertfall ikke fra Norge. Kun gresk innenriksflygninger dit. Så det er muligens prisen for å i det hele tatt komme seg til Naxos, og vil tippe den går med båt ikke fly.

• Liker 2
Skrevet

Opplever ikke rare priser med Apollo. De er mer sesongpreget. Til Naxos er det vel fly til Santorini og båt videre til Naxos. 

Anonymkode: a7320...8b6

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever ikke rare priser med Apollo. De er mer sesongpreget. Til Naxos er det vel fly til Santorini og båt videre til Naxos. 

Anonymkode: a7320...8b6

Og hvis du ikke bestiller transport gjennom Apollo må du ordne båt selv. Da transport t/r for de som skal bo på Santorini er en brøkdel i forhold til de som skal til Naxos må betale

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...