Gå til innhold

Ex on the beach sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som er hektet på dette? Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg synes den svenske versjonen er mye bedre enn norske. Det er mye mer fart og mer futt i deltakerne. Men hva skjer med at nesten ALLE har tatovering ,jenter som gutter? Får alle gavekort på den lokale tatoveringssjappe til konfirmasjon? 🙊 Og veldig typisk «svensk» stil på guttene, håret til vers og solarium(eller sydenfarge).

Anonymkode: fdbdc...d6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er såå gøy! På dplay.se kan du se alle episodene :)

jeg er også helt hekta. Haha.

Men altså.. de kroppsidealene de deler er til å bli gal av. Glad jeg lkke er 16 år i dag.

Anonymkode: c692c...2e8

• Liker 1
Skrevet

Oliver er en fryd for øye ass! Må si jeg synes Diana er utrolig vakker også

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke noen av disse jentene der inne er særlig pene, (i hvert fall ikke Diana) forstår ikke hvordan menn kan falle for jenter som ser slik ut og som i tillegg har en så ufyselig personlighet? Elin er jo den eneste som er pen. Hun siste som kom inn er for såvidt pen, men kunne vært penere uten alt ekstra (lepper, giga pupper etc).

Anonymkode: bb64f...0a7

Skrevet

Stemmer ryktene om at Pierre (exen til Isabel raad ) er med i år? Synes den fineste gutten var han snygg-Erik. Synd han gikk fort ut, men han var ganske kjedelig da🙊

• Liker 1
Skrevet

Samme her, ser på den svenske versjonen framfor den norske. Føler deltakerne har mye mer personlighet og at det er mer underholdende.

Men han Adinator fyren er noe for seg selv altså.... :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Bare meg som irriterer meg over lespingen til Elin?

Anonymkode: 4b821...2dc

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet

Haha adinator er noe for seg selv ja! Ser på instagrambildene hans at han og exen (hun som kom inn sist nå) er sammen. 

• Liker 1
Skrevet
På 9.2.2019 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Bare meg som irriterer meg over lespingen til Elin?

Anonymkode: 4b821...2dc

Det har jeg ikke lagt merke til engang😂 er det veldig tydelig? Hun er ganske flott og se på! Skjønner ikke helt tiltrekningen til han  hun har sex med... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...