Gå til innhold

Jeg baksnakket han, og skuffet han, flau

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år og går på folkehlyskole. Vi er blandet rom og han ene på rommet tror jeg liker meg. Vi pleier å si at vi er glade i hverandre hver dag bare for tull, og han er ellers veldig snill mot meg.

Idag prøvde jeg å sove i 16 tiden, men han bare satt å pratet til meg, svarte såvidt. Sa jeg var trøtt og skulle sove, og kjøpe pizza senere siden det var fisk til middag. Det skulle han også. Har vært litt med en annen fyr i her i det siste, så jeg gikk til han for å sove med han. Litt senere kom han fra rommet mitt inn der mens vi lå i senga, og jeg drev å baksnakket han. Han visste ikke at jeg drev på med en annen, så han sa «wow, hei, jeg har kjøpt pizza til deg». Så gikk han rett ut. Trodde jeg skulle dø av flauhet. Gikk inn på rommet litt etterpå og der lå pizzaen med brus på senga mi og deg var ingen der. 

Nå i ettertid har han ikke snakket til meg eller sett på meg.. er ganske sikker på at han hørte deg jeg sa om han.. hva gjør jeg? Han er liksom så snill og fortjente ikke det.

Anonymkode: 47aa6...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor baksnakket du ham? 

• Liker 2
Skrevet

bæsj på leggen. sånt lærer man av.

Anonymkode: f2a60...f1b

Skrevet

Be om unnskyldning uten bortforklaringer og tenk over hva slags person du vil være i fremtiden. Det er bra at du kjenner på flauheten fordi ditt indre kompass forteller deg at du har gjort noe som ikke var bra og det er en mulighet til å lære og gå videre. Baksnakking og det å heve seg selv på andres bekostning fører sjelden noe godt med seg og det er du som blir taperen til slutt. Alle gjør feil og du er ikke den første eller siste.

Anonymkode: cc6c2...90f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...