Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en leppestift som faktisk holder seg en stund og gjerne er litt matt i fargen.
Er på jakt etter flere farger, men det viktigste er rødt. Noen som har noen gode leppestifter å foreslå?
Er så lei av de jeg har som forsvinner hver gang en drikker litt

Skrevet

Max Factor Lipfinity

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Gasellen skrev:

Max Factor Lipfinity

Enig, denne sitter godt!

Skrevet

De fra bodyshop holder ganske bra. Bare prøvd de matte røde men den holdt koken gjennom et helt bryllup!

Skrevet

Leppestift holder aldri bra. Gå heller for liquid lip. Og påfør to ganger, la det tørke godt mellom hver gang. 

Anonymkode: 61e3b...c65

Skrevet
9 minutter siden, Dricka skrev:

Enig, denne sitter godt!

Eneste leppestiftene jeg gidder bruke. Gidder ikke fly på dass 10 ganger om kvelden for å legge på nytt lag liksom.

Eneste minus er at leppene blir veldig tørre av den. Så "skrubb" den bort når du er ferdig og bruk en god lipsyl 😊

Skrevet

Kylie Jenner sine skal visst også være bra, men har aldri prøvd dem selv. 

Skrevet

Jeg bruker Mac primer på leppene først. Så regner jeg med liner og farger hele leppen med liner først. Bruker Mac mehr leppestift,  Rimmel leppestift eller lipfinity. Jeg har prøvd utallige merker men det er nok mine favoritter. Og jeg er elendig på vedlikehold av sminken ..

Anonymkode: 6ad5c...417

Skrevet

Nå fant jeg akkurat noe som jeg tror kan være den perfekte fargen.  Heter nyx intense butter gloss cookie butter, men så ser det f.....meg ut som om den har gått ut av produksjon.  Fikk bestilt den siste fra Kicks.   TYPISK!

Skrevet

Max Factor tester på dyr, vet noen om leppestifter som holder godt, men ikke tester på dyr?

Anonymkode: 7244a...56d

• Liker 1
Skrevet

Lurer på det samme. Har kjøpt flere som jeg har fått anbefalt og de har tilslutt gått i bosset for de holder ikke som lovet i det heletatt

Anonymkode: 7244a...56d

Skrevet

Max factor lipfinity, definitivt. :)

Mac har også en type matte, flytende som sitter godt, men de er ikke like gode. 

Anonymkode: f65a8...cab

Skrevet

Tony Moly Fruits Shot Tint Water sitter ekstremt godt. Generelt vil lip tints eller lip stains sitte bedre enn en vanlig stift. Må aktivt jobbe med både oljerens og skumrens for å ha sjans til å fjerne disse. 

Anonymkode: 530bf...dc5

Skrevet (endret)

Bite! Sitter veldig godt, tørker ikke ut og er matt. En leppestift varer i evigheter. Påfører maks 2 ganger om dagen, selv om jeg drikker og spiser. 

Kjøpt mine i USA, mulig de shipper? Eller få noen til og kjøpe for deg.

https://www.bitebeauty.com/lip/lip-crayon

Jeg bruker stort sett red velvet. Klassisk rød.

Endret av LittDiva
Skrevet

Jeg sverger til Lancome sin Rouge in Love, men Er usikker på hvor matt du får den. Den holder iallefall veldig bra! 

Annonse
Skrevet

Nyx sine lip linere er kjempe bra! Jeg bruker bruker den gjerne sammen med en Clinique Chubby Stick (men denne er ikke matt), og i løpet av et vors og en bytur må jeg touche opp maks en gang. 

Anonymkode: 775af...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...