AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Har søkt litt jobber i det siste. Skal på jobbintervju og har ikke lyst å si at jeg har søkt jobber. Da virker det jo som ingen vil ha meg? Men ser arbeidsgiver at jeg har søkt andre jobber? Når det blir brukt Webcruiter f.eks? Anonymkode: 0a32f...bb0
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har søkt litt jobber i det siste. Skal på jobbintervju og har ikke lyst å si at jeg har søkt jobber. Da virker det jo som ingen vil ha meg? Men ser arbeidsgiver at jeg har søkt andre jobber? Når det blir brukt Webcruiter f.eks? Anonymkode: 0a32f...bb0 Hvis det f.eks. er forskjellige jobber innenfor samme kommune så kan de nok se det. Anonymkode: eb2d6...307
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det f.eks. er forskjellige jobber innenfor samme kommune så kan de nok se det. Anonymkode: eb2d6...307 Altså kommunale jobber.. Anonymkode: eb2d6...307
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 De fleste jobber i offentlig sektor har åpen søkeliste. Men da skal jo din arbeidsgiver ha mistanke og søke opp lista. Den legges ikke akkurat ut på vg...... Anonymkode: 744fa...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå