AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Jeg tok microblading i går, og kunne gjerne tenkt meg å dra på trening. Jeg ble anbefalt å vente 1 uke med trening. Men lurte på om noen av dere har vært borti samme situasjon? Hvor lenge ventet dere med å trene? Anonymkode: 514d5...24a
østfolding Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Hva er microblanding ? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok microblading i går, og kunne gjerne tenkt meg å dra på trening. Jeg ble anbefalt å vente 1 uke med trening. Men lurte på om noen av dere har vært borti samme situasjon? Hvor lenge ventet dere med å trene? Anonymkode: 514d5...24a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, østfolding skrev: Hva er microblanding ? Kort fortalt: semi-permanent tatovering av øyenbryn. Anonymkode: 514d5...24a
østfolding Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort fortalt: semi-permanent tatovering av øyenbryn. Anonymkode: 514d5...24a Takk ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå