Gå til innhold

Trenings rutine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din trenings rutine?

Når trener du på dagen og hvorfor?

Hvor mange dager i uka? 

Anonymkode: d676c...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uken. Mandag, onsdag og fredag. Noen ganger lørdag eller søndag også. De andre dagene går jeg turer. Pleier å trene på dagtid, da er det minst folk og jeg er A-menneske :) pleier å ha 2 styrkeøkter i uken og 1 løpeøkt. 

Anonymkode: dcbe7...b2b

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Trener styrke 5 dager i uka.Blir ofte 1 gåtur også i løpet av helgen.

Trener etter vi har spist middag for da skal barna på aktiviteter,så da trener jeg mens de er der😊

Skrevet

Trener styrke 5 ganger i uka, på ettermiddagen etter skole/jobb. Knebøy, utfall, skulderpress, nedtrekk, mye slike øvelser. Fullkropp hver økt

Anonymkode: a4b93...63f

Skrevet (endret)

Trener 6 dager i uka på formiddagen for da er det minst folk der. Trener kun styrke. 

Endret av Inwe
Gjest BearMama
Skrevet

Trener 3 ganger i uka. Jogger og fokus å kjernemuskulaturen.

Skrevet

Trener hver lørdag og hver søndag formiddag. Og det jeg klarer å snike inn i løpet av uka ellers, er travle dager, så ofte blir det kl 6, før jobb. 

Anonymkode: 8e024...6cf

Skrevet
30 minutter siden, Inwe skrev:

Trener 6 dager i uka på formiddagen for da er det minst folk der. Trener kun styrke. 

Sykt bra med 6 dager i uka!!👍👍

Skrevet
26 minutter siden, Trening skrev:

Sykt bra med 6 dager i uka!!👍👍

Takk 😊 

Skrevet

Jeg trener vanligvis for muskelvekst, men er inni en styrkefase nå med lavere volum. Det er faktisk forskjell på de to, selv om de fleste kaller alt "styrke". Det blir 4-5 ganger i uka.

• Liker 1
Skrevet

Trener utholdende styrketrening og core en til to dager i uka, løper intervaller en til to dager i uka og trener tung styrke en dag i uka. 

Anonymkode: 209d3...424

• Liker 1
Skrevet

Trener ca 3-4 dager i uken. Etter jobb tirsdag og torsdag, lørdag morgen/formiddag og innimellom søndag. 

Nå trener jeg mest styrke (vedlikehold av muskelmasse pga graviditet) og crossfit for kondisjonen sin del. 

Før graviditeten hadde jeg 5-6 økter i uken med styrke, crossfit og løping (1-2 økter). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...