AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #21 Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor tar man den testen da? Anonymkode: 9e23c...0e8 Google 16 personalities Anonymkode: f4f20...175
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #22 Skrevet 6. februar 2019 2 hours ago, oysterlover said: Jo da, men dessverre er INFJer så sjeldne. INFJ og INTP er relativt sære og kanskje ikke så kompatible med de fleste typene. Kanskje jeg burde lage en egen datingapp for INFJ/INTP for å få litt fart på sakene? Ja, kanskje det hadde vært noe 😂 Skulle så ønske jeg kjente flere INFJ og INTP personer - kjenner en INFJ som jeg vet om (min mor) og vi har en fantastisk bestevenninne forhold. Også har jeg min mann INTP og det er et helt spesielt forhold, tror ikke jeg hadde hatt det bedre hos noen andre. I tillegg har jeg en annen venn som er INTP - vi har veldig mange interessante diskusjoner. Anonymkode: bb4d9...411
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #24 Skrevet 6. februar 2019 INTJ-T her. Kvinne Anonymkode: f2c6b...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #25 Skrevet 6. februar 2019 2 timer siden, oysterlover skrev: Jo da, men dessverre er INFJer så sjeldne. INFJ og INTP er relativt sære og kanskje ikke så kompatible med de fleste typene. Kanskje jeg burde lage en egen datingapp for INFJ/INTP for å få litt fart på sakene? INFJ er ikke sjeldne på nettet, men sikkert i virkeligheten. INFJer henger mye på nettet. Er INTJ her, typen min er ENTJ. Power couple! Anonymkode: 1b4a3...69b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #26 Skrevet 6. februar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Haha, gøy at vi er flere! Avkobling er virkelig nødvendig. Synes sosiale medier ofte er alt for mye mas (vurderer ofte om jeg skal fjerne meg helt fra sosiale medier 😂) Samme her! Da er jeg heller stille og blir den som lytter. Kan ofte zone helt ut og ikke få med meg hele samtalen (spesielt hvis jeg ikke synes samtaleemnet er så interessant) 😅 Anonymkode: 3a8eb...6eb Ja, jeg er helt enig. Synes det er mye mas for man skal liksom være tilgjengelig på Facebook, Snap, Instagram hele tiden 🙄 Jeg er også en lytter, og føler jeg raskt faller ut av sammenheng i noen samtaler hvis det er uinteressant. Samtidig er jeg god til å lytte hvis jeg vil 😂 Jeg har mistet mange venner over årene som har kommet og gått gjennom forskjellige jobber og utdanninger tidligere, men det er de som trenger stadig oppmerksomhet, vil at vi skal møtes hver uke osv. Før følte jeg meg helt håpløs fordi jeg var sliten etter jobb (med mennesker) hele dagen, og ville bare gjøre mine egen ting hjemme. Ble alltid irritert på meg selv fordi jeg rett og slett ikke har hatt overskudd til å sosialisere meg hele tiden. For min del har det hjulpet så mye etter at jeg fant ut at jeg er INFJ og forstår mer hvorfor det har vært slik for meg. Alle vennene mine i dag er venner som ikke orker eller trenger å møtes hele tiden, men vi er der for hverandre og møtes jevnlig. Føler meg så avslappet med det, skikkelig herlig å ha slike vennskap 😆😃 TS Anonymkode: bb4d9...411 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #27 Skrevet 6. februar 2019 FORSVARER” (ISFJ-A) Anonymkode: 9e23c...0e8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #28 Skrevet 6. februar 2019 Jeg fikk ISFJ-T. Stemte mye med meg det. Anonymkode: ec7f4...fec
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #29 Skrevet 6. februar 2019 “TALSMANN” (INFJ-T) Kvinne her. Stemte veldig bra! Anonymkode: caadc...1ea
Christina82 Skrevet 6. februar 2019 #30 Skrevet 6. februar 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Ninab82
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #31 Skrevet 7. februar 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: “TALSMANN” (INFJ-T) Kvinne her. Stemte veldig bra! Anonymkode: caadc...1ea Så gøy at du synes det stemte bra 🙂 vi er samme type for jeg er også INFJ-T. TS Anonymkode: bb4d9...411
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #32 Skrevet 7. februar 2019 Så mange INFJ på forumet? 🤔 Selv er jeg ENFJ. Anonymkode: 48a7c...633
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #33 Skrevet 7. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så mange INFJ på forumet? 🤔 Selv er jeg ENFJ. Anonymkode: 48a7c...633 Det er "prestisje" å være INFJ, fordi det er den sjeldneste personlighetstypen. Rart, fordi jeg føler at de er over alt. Anonymkode: 20265...338 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #34 Skrevet 7. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er "prestisje" å være INFJ, fordi det er den sjeldneste personlighetstypen. Rart, fordi jeg føler at de er over alt. Anonymkode: 20265...338 Aha. Skjønner. Vel, alle med denne personlighetstypen frekventerer tydeligvis KG 😅 Jeg ble veldig overrasket over hvor mange av mine venner som er introverte. En veldig spennende personlighetstest! Anonymkode: 48a7c...633
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #35 Skrevet 7. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Aha. Skjønner. Vel, alle med denne personlighetstypen frekventerer tydeligvis KG 😅 Jeg ble veldig overrasket over hvor mange av mine venner som er introverte. En veldig spennende personlighetstest! Anonymkode: 48a7c...633 Det er jo fordi vi som er den typen svarer her da virker vi mange. Aldri sett på den typen som prestige forresten, skulle gjerne vært en annen personlighetstype (ekstrovert). Anonymkode: f4f20...175 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #36 Skrevet 7. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er "prestisje" å være INFJ, fordi det er den sjeldneste personlighetstypen. Rart, fordi jeg føler at de er over alt. Anonymkode: 20265...338 Interessant, jeg som er INFJ har bare møtt en INFJ i hele mitt liv så vil ikke si de er over alt 😊 Anonymkode: bb4d9...411
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #37 Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Interessant, jeg som er INFJ har bare møtt en INFJ i hele mitt liv så vil ikke si de er over alt 😊 Anonymkode: bb4d9...411 Kanskje det bare er jeg som er en INFJ-magnet 🙈 Anonymkode: 20265...338
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #38 Skrevet 7. februar 2019 DIN PERSONLIGHETSTYPE ER: “KOMMANDØR” (ENTJ-A) Anonymkode: 92d23...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå