AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Lå med en fyr par tre ganger.. ble kjempe forelsket i han.. han aviser og avsier meg.. prøvde igjen å add han på fylla.. da sende han meld på at på at han holder på med noen andre, og det passer dårlig at jeg kommer.. Og siden jeg er så full som det jeg er.. klikker jeg å reiser til han å bryter meg inn, får beskjed om å reise.. da jeg ser disse dame klærne klikker jeg å skriker å sparker i dørene hans.. Føler det er noe alvorlig galt med meg.. siden denne mannen da ikke vill ha meg, og jeg holder på sånn her.. har ennå fylleangst.. og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 60774...be7
Million Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Eh....ja, jeg vil si du har god grunn til å føle fylleangst etter dette, ja. Vet ikke helt om det er noen råd å gi deg, annet enn MOVE ON. Legg han bak deg, kom over forelskelsen, gå videre. Du er sannsynligvis ganske ung, så du vil møte plenty med andre kjekke fyrer i ditt liv. Bare gi det litt tid, så forelsker du deg i noen andre. Lykke til. Og slutt å drikke så mye.... 5
Dream93 Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 Ja.. hoppet inn vinduet... og finner på rare unnskyldinger på at jeg er der.. og skriker og sparker ned ting.. nei.. har helt angst ennå.. Lurer på om det er noe alvorlig galt med meg.. Han må jo tro jeg er syk i hode.. desperat.. ellens skriker de mest dritt tingene jeg kan komme på rundt pikken hans.. og lager ett helvette show.. i håp om at dama hans hører dette.. nei.. hva er det jeg holder på med? jeg blir bekymret..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #7 Skrevet 6. februar 2019 Tror dessverre du har grunn til å være bekymret, tror du må jobbe med hvordan du skal best håndtere følelser. Ingen liker følelsen av og bli avvist, men man utagerer ikke sånn normalt sett. Kanskje du burde kutte ut alkohol også. Anonymkode: d8b47...383
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 Ikke sant.. ja, er jo fylle som gjør det.. men uansett.. Ja, jeg blir bekymret. Anonymkode: 60774...be7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 Ehhhhhh oida! Ja hvis du fortsatt ikke tar beskjeden og holder deg unna fra nå så er det noe alvorlig galt med deg! Men jenter kan bli litt gærne når man er forelska og gjøre gærne ting på fylla med crushet sitt, tror vi alle har en crazy telefon, meldings-rant eller oppførsel på fyllacrush rullebladet vårt men det der var ganske drøyt! Håper du sender han en kort unnskyldning der du ikke leker offer eller følelser men bare sier at det var fullstendig uakseptabelt av deg og du beklager og skal la han få fred fra deg , og jeg håper at du lærer deg å drikke mindre i fremtida så du ikke mister kontrollen på den måten der igjen woaw Anonymkode: 8257f...871
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #11 Skrevet 7. februar 2019 TS, angsten du føler er fornuften din som skriker etter at du skjerper deg. Adferden din kan anmeldes og påtalemyndighet kan vurdere påtale. Kjipt å få på rullebladet at du tar deg inn i andre sitt hus, påtvunget deg andre og sjikanere. En dommer tar ikke lett på slik adferd. Adferd opp mot clusteret psykopati, histroni og narsissisme er ikke akkurat noe å skryte på seg. Anonymkode: f3943...a3c 1
Christina82 Skrevet 7. februar 2019 #12 Skrevet 7. februar 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh ninab82,mod
Christina82 Skrevet 7. februar 2019 #13 Skrevet 7. februar 2019 Innlegg ryddet for avsporing og brukerdebatt.
Anbefalte innlegg