AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Snart kommer det nye emojis som gjør det enkelt og greit å fortelle venninnegjengen på sms om gårsdagens date. Anonymkode: d80e8...7d0 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Du mener mobberne nå får enda et verktøy i mobbekassen sin? Hvis dette er sant synes jeg synd på gutter med komplekser for penisen sin. Anonymkode: 7b038...bd8 5
Sphere Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener mobberne nå får enda et verktøy i mobbekassen sin? Hvis dette er sant synes jeg synd på gutter med komplekser for penisen sin. Anonymkode: 7b038...bd8 I prinsippet enig. Selv om dette er helt i min gate.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 Hahaha! kan garantere at dette nye verktøyet ikke blir brukt etter en date med meg. Kvinner får ifølge de selv helt annerledes og mye sterkere orgasme når de blir tatt av den store grove staken min. Men morsomt, absolutt 😁 Anonymkode: 6a7f4...4c5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! kan garantere at dette nye verktøyet ikke blir brukt etter en date med meg. Kvinner får ifølge de selv helt annerledes og mye sterkere orgasme når de blir tatt av den store grove staken min. Men morsomt, absolutt 😁 Anonymkode: 6a7f4...4c5 Du må spamme hele forumet med dette. Nei det er virkelig ikke sånn for alle kvinner. Anonymkode: 21a87...73f 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 Kommer da aldri til å bruke den emojien for å snakke om daten. Jeg snakker da aldri om peniser til veninnene mine, det er helt andre kriterier som avgjør om daten har vært vellykket eller ikke. Totalt uinteressant emoji, altså. Anonymkode: ac898...508 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #7 Skrevet 6. februar 2019 Er det virkelig det emojien betyr? Det visste jeg ikke. Anonymkode: 39cdf...a5e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, Sphere skrev: I prinsippet enig. Selv om dette er helt i min gate. Hvor mange cm har du?, please svar. Anonymkode: 0dc84...e94
SlemUlv Skrevet 6. februar 2019 #9 Skrevet 6. februar 2019 Hadde det ikke kommet opp her, hadde jeg aldri tenkt på at det var det den der liksom viste. 😛 Jeg hadde brukt den som "Så mye har jeg lyst å gjøre husarbeid" emoji.. 5
Gjest hind Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 Og jeg som trodde de betød: litt, bittelitt, en liten smule, en liten tanke, en liten dash og slike ting. Dessuten har jeg aldri har hørt en venninne kommentere en manns penisstørrelse. Never ever. Faktisk.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #11 Skrevet 6. februar 2019 Haha så lettkrenka og hårsåre menn er ! Symbolet betyr jo ikke liten pikk, men liten mengde generelt om alt. Smilyen kan brukes i alle sammenhenger men det er sikkert noen fjortisser som kommer til å bruke det om pikk størrelse også Anonymkode: 1a2cb...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå