Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil SÅ gjerne logge inn på RiksTV på datamaskinen min i utlandet, har noen gjort dette på en måte som faktisk virker? 

Jeg er kjent med VPN, men har opplevd tidligere at feks Netflix har oppdaget at jeg har klusset og dermed stengt meg ute, så jeg trenger en skuddsikker oppskrift 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i Norge og bare er på tur i utlandet kan du sette opp VPN gjennom gjennom maskinen din i Norge. Grunnen til at du ble avslørt er at du brukte det samme VPN-selskapet som mange andre, og da kan de se at mange forskjellige brukere kobler seg opp fra samme IP. Hvis du kobler gjennom din egen maskin er det bare du som bruker den. Ulempen er at det kan være litt vanskelig å sette opp.

Anonymkode: e09c1...e9d

Skrevet

Jeg bor i utlandet og bruker Tunnelbear, koster ca 600kr i året. Ingen problemer med å se Norske kanaler, skal du se Netflix med VPN så er det ingen garanti for at det funker men vet det er mange som bruker NordVPN til Netflix.

NordVPN er en del dyrere enn Tunnelbear men de har større utvalg av servere, VPN er også kjekt hvis du bruker WIFI på hoteller eller gratis WIFI når du er ute å reiser. NordVPN og Tunnelbear kan brukes på PC, mobil og Android TV.

Ikke bruk gratis VPN da det er veldig usikkert og som regel begrenset mengde data.

Anonymkode: 08268...de4

Skrevet
På 6.2.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i utlandet og bruker Tunnelbear, koster ca 600kr i året. Ingen problemer med å se Norske kanaler, skal du se Netflix med VPN så er det ingen garanti for at det funker men vet det er mange som bruker NordVPN til Netflix.

NordVPN er en del dyrere enn Tunnelbear men de har større utvalg av servere, VPN er også kjekt hvis du bruker WIFI på hoteller eller gratis WIFI når du er ute å reiser. NordVPN og Tunnelbear kan brukes på PC, mobil og Android TV.

Ikke bruk gratis VPN da det er veldig usikkert og som regel begrenset mengde data.

Anonymkode: 08268...de4

Tunnelbear funket fjell og var så enkelt og greit! Takk for tips 😄 Har sett på norsk tv i hele dag! 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...