Oddy Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Igår var pakken min i Oslo. Den skal til Stavanger. Idag får jeg 2 meldinger. Den ene rundt klokken 9 om morgenen: Ikke levert til mottaker Den andre rundt klokken 13 på ettermiddagen: Ikke levert til mottaker Hva mener de med dette? Er pakken enda stuck i Oslo? Ifølge CDON skulle pakken min komme iløpet av 2-4 dager. Men nå er vi på dag 7.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Hvorfor i all verden spør du her istedet for å ringe PostNord? Vi kan ikke vite hvor pakken din er Anonymkode: fee75...78f 3
Oddy Skrevet 6. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden spør du her istedet for å ringe PostNord? Vi kan ikke vite hvor pakken din er Anonymkode: fee75...78f Får ikke tak i de og når jeg sender melding får jeg kun det som svar: Ikke levert til mottaker DERFOR spør jeg her. Jeg lurer ikke bokstavlig talt hvor pakken er. Men HVA postnord mener med ''ikke levert til mottaker''
Gjest Kritt Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 PostNord roter fælt. De sender meldinger i hytt og pine, ting jeg har bestilt har havnet på feil sted, og to ganger har de blitt helt borte. Jeg har da til slutt fått pengene tilbake fra selger, de er visst vant til sånt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 Post nord har nylig igjen blitt utsatt for ulike scams. Jeg var inne sist uke, og de hadde advarsel mot SMS scam. Anonymkode: c1396...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå