Gjest indiangranny Skrevet 25. august 2002 #1 Del Skrevet 25. august 2002 Hei Jeg var på chatten fredag kveld en liten tur fordi det var mye folk der.Jeg trodde at det skulle bli gøy men det ble det ikke,Milla logget seg på med nicket"Runke må" og skulle være morsom.Dette synes jeg var barnslig og holde på slik,fikk til svar at hun bare kødder. Jeg vil si at jeg er meget skuffet over at de kan oppføre seg slik,tror ikke jeg går inn på den chatten noe mer. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. august 2002 #2 Del Skrevet 25. august 2002 Synd at du ble snurt indianlady, Milla parodierte bare et grise-mannfolk hun. Holdt jo ikke på sånn hele kvelden da! Håper du kommer innom senere en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. august 2002 #3 Del Skrevet 25. august 2002 Ikke vær så "hårsår" da Indianlady. 8) Neste gang du er på chatten så er det ikke sikkert det er sånn......... men, jeg er jo litt enig. Det finnes mange andre chattekanaler som kan benyttes til den type chatting. Og til orientering - jeg var selv på chatten en liten tur på fredag kveld - og da var det ikke slik prat! Neida - glem det som skjedde fredag - kom innom igjen du. Også kan du jo si klart fra at du ikke gidder slik prat hvis det skjer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2002 #4 Del Skrevet 25. august 2002 Hvis det var i går du mener, så var du jo bare innom i 5 minutter. Du bør kanskje gi det litt mer tid før du slenger ut av deg sånne ting. Det var absolutt ikke sånn hele tiden. Anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Angel Skrevet 25. august 2002 #5 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg var der en liten stund i går og jeg opplevde ikke noe som var så ille. Black Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. august 2002 #6 Del Skrevet 25. august 2002 Det er vel ikke noe å ta så på vei for da. Det varte max 5 min uansett. Syns ikke det var noe teit som skjedde på chatten jeg da, men sitt der litt lengre neste gang da (hvis det blir noen "neste gang") Og man må vel ikke ta seg selv så høytidig vel? -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. august 2002 #7 Del Skrevet 25. august 2002 Det hender nok at det er vanskelig å komme inn i samtalen. Blir kanskje litt internt i blant. Er enig i at enkelte ting kanskje går litt over streken, men det meste er fryktelig gøy. Pulking er forresten kjempegøy.. selv om ingen har klart å finne ut hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. august 2002 #8 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg var på chatten fredag kveld - du var der da jeg var der du, Indianlady? Jeg oppdaget ikke noe som var over streken, Milla var der ikke da? At det noengang kan være vanskelig å henge seg meg i samtalene? vel, det er så, men det er som regel ikke lettere for de som er midt i det, alle bare babler i vei. Men folk oppførte seg ordentlig da jeg var der i hvert fall. Pulkingen tar jeg forresten ansvaret/æren for - det var min skrivefeil... så kan jo noen gjette hva jeg skulle skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 25. august 2002 #9 Del Skrevet 25. august 2002 Milla var harry på chatten på LØRDAG, hun rapa og ronka og latet som hun var mann. .....veldig morsom kan jeg ikke si det var. Men milla er jo milla.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. august 2002 #10 Del Skrevet 25. august 2002 Da skjønner jeg - var bare såvidt innom på lørdag jeg. Nuvel - oppfordring folkens - normal oppdragelse kobles inn ved chatte-besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. august 2002 #11 Del Skrevet 25. august 2002 Takk til Tusenfryd for et nytt fantastisk ord! Jeg har nå blitt pulkoman, pulkoholiker og fulltendig avhengig av pulk. Jeg har lært å pulke meg hjem også. Hva skulle jeg gjort uten dine små trykkleifer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. august 2002 #12 Del Skrevet 25. august 2002 ....og mine utmerkede hunder trekker pulk om vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. august 2002 #13 Del Skrevet 25. august 2002 Det er i hvert fall bedre å pulke på stolen enn å stole på pulken. Uten tvil!!! Fullstendig på trynet hilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. august 2002 #14 Del Skrevet 25. august 2002 ugg ugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. august 2002 #15 Del Skrevet 25. august 2002 ...pølse med lugg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. august 2002 #16 Del Skrevet 25. august 2002 Fint at noen har fulgt med i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 25. august 2002 #17 Del Skrevet 25. august 2002 Kanskje vi skal starte kurs i pulking? Så kan alle delta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. august 2002 #18 Del Skrevet 25. august 2002 Grunnkurs i pulking? Eller pulkekasting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 26. august 2002 #19 Del Skrevet 26. august 2002 Hei Hei! Milla var ikke på chatten på fredag (jeg var der i mange timer, med all pulkingen etc.). Hun var der på lørdag, med masse strawberry daquiri... Ble brått borte. Jeg fikk ikke med meg denne først omtalte opptredenen hennes, men ellers oppførte hun seg da like bra som alle andre? Enig med de som sier følg med mer enn 5 minutter. Det var virkelig kos der i helgen (min første gang der nesten). Noen andre som har tatt med notavene på jobb? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. august 2002 #20 Del Skrevet 26. august 2002 Ta det litt med ro da Indianlady. Jeg logget meg på som "Runkernå" for og erte en annen gutt der inne som begynte og snakke om hvor stor han var osv. Skal folk snakke om sine peniser kan de holde seg på Eros. Men jeg logget meg ut etter ca 5-10 minutter da tullingen hadde forlatt chatrommet. Jeg delte ut drinkoppskrifter og snakket om andre ting den kvelden og jeg var på chatten i nesten 3 timer. Milla- ikke Storoghard39 eller lekengutt63 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå