AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Hei! Jeg og samboer har nå blitt enige om at vi ønsker barn nr 2. Vi har begynt og prøve og i midten av januar kjøpte vi flere graviditetstester og de første vi tok viste en svak strek + kontroll streken. Vi tenkte at jeg skulle vente 1-2 uker og ta nye, men da var det kun 1 strek. Menstruasjonen var ca 2,5 uke på overtid og nå når jeg har fått menstruasjon så blør det i overkant mye av hva det vanligvis gjør. Kan dette være et tegn på at jeg har mistet? Jeg våknet i natt og det rant blod, jeg gikk på badet og på vei til badet så rant det mye nedover lårene (selv med bind på). Jeg satt på toalette og kunne presse ut en del blod før det roet seg igjen. Jeg har 1 KS fra før så kan det også ha noe og si for prøvingen? At jeg mister lettere denne gangen? Anonymkode: 42d6f...ecc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Høres ut som sa, noe som er veldig vanlig å ha. Tror ikke et på har noe å si for dette. Det er i alle fall ikke nok med en sa for å fastslå noe. Jeg ble gravid på første forsøk med førstemann. Da vi begynte å prøve på nr 2, ble jeg raskt gravid, men mistet etter seks fullgåtte uker. Ble gravid på andre forsøk igjen, og er akkurat kommet over i andre trimester. Anonymkode: fa96a...525 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå