Gå til innhold

Hvor aktivt sexliv kan man ha når man er skikkelig overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke sexlivet være veldig begrenset om den ene er veldig stor og overvektig? Jeg tenker bare på en venninne som snakker ekstremt mye om sex, og gir råd til andre, men hun er jo minst 150kg, men jeg tør ikke spørre henne heller...🙄 Når hun knapt nok orker gå trapper liksom, men er visst voldsom så aktiv mellom dynene?🤔

Anonymkode: 0e162...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke noe problem med å ha et aktivt sexliv da jeg veide langt over 100. Stor forskjell på å gå trapper og ha sex. Med mindre du har noen veldig snåle fetisher...

Anonymkode: 78bf7...387

• Liker 8
Skrevet

Jeg har sex to ganger om dagen og veier 40 kg mer enn jeg skal. Har tynne venninner som ikke en gang klarer å gå i trapper. Så kanskje du ikke skal være så dømmende.

Anonymkode: d0146...d72

• Liker 6
Skrevet

Man trenger jo ikke mye kondis for å ligge på rygg å spre bena da..

Anonymkode: 9e4bf...f59

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sex to ganger om dagen og veier 40 kg mer enn jeg skal. Har tynne venninner som ikke en gang klarer å gå i trapper. Så kanskje du ikke skal være så dømmende.

Jeg oppfattet ikke innlegget som dømmende. Ikke vær så hårsår! Det er et helt logisk spørsmål! Betyr ikke at hun synes noe stygt om venninnen!

Anonymkode: 6fd00...1f4

• Liker 15
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk tolker innlegg individuelt, for å si det sånn. Jeg tolket det ikke dømmende jeg heller. TS spør om ett helt enkelt spørsmål, fordi hun opprinnelig lurer.

Anonymkode: 2106b...324

• Liker 4
Skrevet

Et aktivt sexliv er ikke synonymt med at man er den parten som er mest aktiv i det aktuelle sexlivet. 

Anonymkode: 8361b...c95

• Liker 7
Skrevet

Det kommer an på kjønn. Er man mann og veier 150 kg, klarer man kanskje å utfolde seg en gang i uken. Er man tilsvarende kvinne, kan man sikkert ligge på mage hele dagen med rumpen opp og bena fra hverandre.

Skrevet

Jeg var kraftig overvektig før, men klarte fint p være sexuellt aktiv. Nå er jeg tynn som en hersestaur og mannen min er overvektig.

Jeg merker tydelig at han ikke er like fan av misjonærstillingen lenger, da pesernognpuster han fælt og svetten renner av han. Det blir mange andre stillinger da og mye hvor jeg må jobbe, mens han bare ligger der.

Anonymkode: 63f62...e68

Skrevet

Kommer vel litt an på hvor vekta er plassert også. 

Anonymkode: 08a63...e1a

• Liker 1
Skrevet

Det beste er å ikke ha noe sexliv hvis man er skikkelig overvektig. 

Skrevet
3 minutter siden, Hentacruel skrev:

Hva med sexliv med seg selv (høyrehånda)? Er det ok?

Anonymkode: 1ed86...813

• Liker 1
Skrevet

Blir nok mye analsex da tenker jeg.

forsto i en annen tråd at overvektige kvinner er veldig glad i anal, men når man tenker praktisk på det er det jo forståelig. Man ligger på magen med rumpa opp og blir dasket i stumpen både seint og tidlig.

Ser ikke for meg en overvektig kvinne utfolde seg med Kama Sutra. Så min teori er nok fasit her.

Anonymkode: a8ab8...cce

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva med sexliv med seg selv (høyrehånda)? Er det ok?

Det er bedre å la være fordi man skal ikke flagre med fettet. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke sexlivet være veldig begrenset om den ene er veldig stor og overvektig? Jeg tenker bare på en venninne som snakker ekstremt mye om sex, og gir råd til andre, men hun er jo minst 150kg, men jeg tør ikke spørre henne heller...🙄 Når hun knapt nok orker gå trapper liksom, men er visst voldsom så aktiv mellom dynene?🤔

Anonymkode: 0e162...353

Sannsynligvis mer aktiv enn deg :filer:

Anonymkode: e2098...436

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis mer aktiv enn deg :filer:

Anonymkode: e2098...436

Det høres ut som om du er overvektig. ;) 

• Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, Hentacruel skrev:

5 minutter siden, Hentacruel skrev:

Det er bedre å la være fordi man skal ikke flagre med fettet. 

Pass deg, før jeg setter meg på deg. #tjukkogblid

• Liker 12
Skrevet

Jeg er høygravid og nesten 90 kg. 30kg over normalvekt. Å ha sex er vanskelig. Ihvertfall i misjonær. Ridning går til en viss grad og doggy. Men jeg får ikke samme nærheten av det. Men magen er bare i veien og kroppen er tung og upraktisk. Hvordan noen kan la seg forfalle og bli så stor som jeg er nå uten å ha en grunn eller gjøre noe med det er for meg helt uforståelig. 

Anonymkode: 6644a...eee

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Chablis said:

Pass deg, før jeg setter meg på deg. #tjukkogblid

Pass på at du vasker deg ordentlig først. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er høygravid og nesten 90 kg. 30kg over normalvekt. Å ha sex er vanskelig. Ihvertfall i misjonær. Ridning går til en viss grad og doggy. Men jeg får ikke samme nærheten av det. Men magen er bare i veien og kroppen er tung og upraktisk. Hvordan noen kan la seg forfalle og bli så stor som jeg er nå uten å ha en grunn eller gjøre noe med det er for meg helt uforståelig. 

Anonymkode: 6644a...eee

Nå er du ekstremt tjukk rundt magen (30kg ekstra grunnet graviditet - blir hardt å gå ned igjen!!), mens andre overvektige har vekta jevnt fordelt. 

Anonymkode: 2f120...c22

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...