pepsidronninga Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Jeg har søkt høyskole på USN i Kongsberg, men er usikker på om jeg kommer inn siden snittet har økt veldig. Så har jeg funnet en linje på Høyskolen Kristiania som passer meg veldig bra, men der har de rullerende opptak. Og søknadsfrist 15.april. Vil helst inn på USN, og ha HK som en plan nummer to. Hvordan skal jeg gjøre det? For jeg vet jo ikke om jeg kommer inn på USN før i sommer, og da har jo HK lukket opptaket sitt. Vil ikke sitte igjen og ikke ha en studie i det hele tatt. Har allerede hatt 2 fri år. Noen som har vært i lignende situasjon og kan hjelpe en frustrert jente?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 du kan søke begge to og avslå kristiania innen svarfrist, kan du ikke? Og hvorfor søker du kristiania? diplommølle med semesteravgift! Anonymkode: 9a80a...1c7
Gullelefant Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: du kan søke begge to og avslå kristiania innen svarfrist, kan du ikke? Og hvorfor søker du kristiania? diplommølle med semesteravgift! Anonymkode: 9a80a...1c7 Vet du når de har svarfrist? Har litt samme problem! Haha, hva skal det bety? 😂 Endret 6. februar 2019 av Gullelefant
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: du kan søke begge to og avslå kristiania innen svarfrist, kan du ikke? Og hvorfor søker du kristiania? diplommølle med semesteravgift! Anonymkode: 9a80a...1c7 1 minutt siden, Gullelefant skrev: Vet du når de har svarfrist? Har litt samme problem! Haha, hva skal det bety? 😂 Jeg tror de har en individuell søknadsfrist, altså at man må svare innen 14 dager etter man har fått tildelt skoleplass. Hvis man har skrevet under kontrakt og sier i fra seg skoleplassen, må man betale en viss sum. Jeg ville bokstaveligtalt ha ventet med å søke til Juli, men det avhenger jo selvfølgelig av hvor populære studiene er. Anonymkode: d09d2...829
Christina82 Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Ninab82,mod
Anbefalte innlegg