AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Hei! Hvilke erfaringer i form av kurs eller andre lærerike utfordringer har du satt mest pris på at du har gjennomført? Jeg er ei jente på 23 år som gjerne ønsker å utfordre meg selv mer i hverdagen. Kjæresten min blir innkalt til befalskolen i militæret flere ganger i året, og han utfordrer seg selv mye der i tillegg til at han studerer og jobber for en restaurant. Selv skal jeg studere til høsten og jobber for en restaurant og et bakeri for øyeblikket. Men jeg kjeder meg, og ønsker virkelig å utfordre meg mye mer. Ja, jeg blir kanskje litt inspirert av hva militæret har gitt kjæresten min. Han lærer så utrolig mye på det. Med dette ønsker jeg sårt å være medlem av noe, å lære noe fra en gjeng med inspirerende mennesker. Jeg er ganske allsidig og kunne tenkt meg mye forskjellig. Her gjelder blant annet skriving, alpint, løping, alt som har med fart og spenning å gjøre, stressmestring, det å jobbe med seg selv på alle mulige måter, noe innenfor rettsvitenskap (ettersom det er det jeg ønsker å studere), fotografering eller liknende... I tillegg har jeg veldig lyst til å lære meg fransk, og vurderer litt å dra på Workaway hos noen i Frankrike. Jeg har en svært dårlig økonomi og bør spare så mye som mulig før påbegynnende studie, men er det noen her inne som har erfaring med dette? Med dette håper jeg at noen forstår hva jeg sikter etter. Dersom dere vet av noe som kan egne seg for meg, hadde jeg blitt veldig glad! Jeg har skrevet endel artikler tidligere, trent endel forskjellig, utfordret meg personlig. Men jeg ønsker altså å føle meg mer verdsatt, at noen trenger meg i en gjeng. I tillegg til at jeg får et samhold med en gjeng som inspirerer meg! Her gjerne noe mer intellektuelt, eller noe som gjør at jeg føler at jeg utfordrer meg selv enten fysisk eller psykisk. For å konkludere er jeg altså ei jente på 23 år som er på jakt etter mennesker som kan inspirere meg. Jeg kunne tenkt meg å vært medlem av noe, følt at jeg ble litt mer verdsatt enn det jeg føler meg for øyeblikket. Takk på forhånd! Ha en fin dag 🌻 Anonymkode: c6aec...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå