Wonders Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Kunne postet denne på data- tråden, men dette gjelder spesifikt barn og familier. Endelig er YouTube Kids kommet som egen app du må laste ned, og den virker trygg og fin. Men det er så begrenset innhold. Håper det kommer mer. Her i huset er det Baby Shark som gjelder, og Surprise egg- videoer. Hva synes dere om YouTube kids?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Synes det er helt supert! Har savnet denne appen. Mini elsker youtube, men hun ble skremt da hun fikk se en forhåndsvisning av en video som hadde denne Momo-figuren i seg. Håper man slipper det på YT Kids. Ihvertfall skulle det gå an å melde dette inn og få det fjernet. Anonymkode: 1902a...fc9
Wonders Skrevet 6. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2019 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er helt supert! Har savnet denne appen. Mini elsker youtube, men hun ble skremt da hun fikk se en forhåndsvisning av en video som hadde denne Momo-figuren i seg. Håper man slipper det på YT Kids. Ihvertfall skulle det gå an å melde dette inn og få det fjernet. Anonymkode: 1902a...fc9 Samme her. Og alle disse film traileren med mye snålt i... men synes du ikke innholdet er helt ned på minimum?? Og hva er det med den grusomme bakgrunnn-musikken som jeg ikke får skrudd av? Ser det er kommet litt mer i dag enn i går. Denne kom i går til Norge. Mulig de fyller på litt og litt. Endret 6. februar 2019 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Skrevet 6. februar 2019 Hva søker jeg på for å finne den på norsk? 😊😊 Anonymkode: 80061...afe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva søker jeg på for å finne den på norsk? 😊😊 Anonymkode: 80061...afe YouTube Kids Anonymkode: fba22...da5
Wonders Skrevet 6. februar 2019 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva søker jeg på for å finne den på norsk? 😊😊 Anonymkode: 80061...afe https://www.youtube.com/yt/kids/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå